Niet dat ik het was, maar in de briefing bij ons werd gezegd dat de snellere deelnemer rekening moest houden met de langzamere deelenemer, deze eccessen heb je altijd op een circuit en daar heb je beide rekening mee te houden de ene heeft wat meer ervaring als de andere, en daar komt bij wat ook gezegd werd in de briefing, een nat circuit rijdt heel anders als een droog cicuit
Ik weet niet zeker of je op mijn berichtje reageerd maar dit had niks met een snellere deelnemer te maken want toen ik een ronde echt flink van leer trok zat ie 300 meter achter me op het rechte eind. Het ging erom dat deze man zich gewoon niet gedroeg ! Je kon duidelijk zien dat sommige echt van'm schrokken, deze zaten al in de ideale lijn en dan propte meneer z'n 156 er nog ff tussen. Dit gebeurde niet 1 keer maar werkelijk in bijna elke bocht. "Ik kom eraan, dus opzij" mentaliteit . Baal van zulke lui !
Nu: 147 Gta / Gehad: Sud 1.3 SC / Sud Ti 'Qv / Sprint QV / Alfetta QO / Gtv 6 3.0 / 75 1.8 / 146 Ti / 75 Ts / 156 1.8 ts / 156 Selespeed / 155 2,5 v6 / 166 2.5 v6 / 33 16v /155 2.0 8v / Gtv 6 / 145 QV / 156 2,5 v6