Gauw even een antwoord , alvorens met een helaas warme wijn in bed te kruipen ...
Omwille van verschillende omstandigheden waren deBATjes deze keer niet present om het hele weekend fotografisch te verslaan . En om eerlijk te zijn kriebelde dat op voorhand toch een beetje op een negatieve manier ttz je raakt verslaafd aan dit schitterende weekend na verloop van tijd .
Maar om na afloop even eerlijk te blijven : Wij hebben een schitterende klets( natte ook ja)dag gehad en hebben eindelijk weer eens wat mensen kunnen spreken . Alhoewel een paar minuten per persoon toch ook te weinig is naar mijn goesting . Maar een mens moet niet TE hebberig zijn natuurlijk .
Qua foto's is er quasi niets , wat ons betreft . Maar dat hoeft ook niet , mijn gedacht , want de schitterende diversiteit aan plaatjes die ik hier al gezien heb , moet geen aanvulling meer . Bedankt dus aan allen !!! En zeker aan de hele bak vrijwilligers die de boel weer zodanig gereorganiseerd hadden , zodat het leek alsof we weer voor de eerste keer op het SSAR aanwezig waren . Creativiteit is niet iedereen gegeven , maar hier was er alleszinds geen gebrek aan .