Kom op Cees, betaal jij net zoveel op een dagje Assen met SI of met de Challenge een heel weekend. Nou weet ik dat je in die keet slaapt, maar afgezien van het inschrijfgeld zal je wel meer kwijt zijn. Enneh kom niet aan met het argument dat je een dag vrij moet nemen, want dat moet je op vrijdag voor de challenge toch ook?
Ik ben wel benieuwd naar jou rekensommetje..........
Let op:
Challenge: 6x dit jaar
inschrijfgeld:2400 euro
afchrijving per keer van auto: ongeveer 700 euro (banden , olie benzine enz) is 4200 totaal
6600 euro totaal en das dan zonder grote schades aan auto, motor en bak
SI
11x dit jaar
inschrijfgeld:2035 euro (spa is duurder dan 185 euro geloof ik en heb ik op 185 euro gehouden)
afschrijving per keer van auto 600 euro (iets minder voor de banden gerekend) is totaal 6600 euro
8635 euro totaal en das dan zonder grote schades aan auto, motor en bak
verschil van ongeveer 2000 euro
Okay met de Challenge rij je minder uren. Met de SI meer, slijtage aan de auto is echter daardoor hoger. Kijk je naar de uren dan doe je twee keer zo lang (of kort) met je auto in de Challenge in vergelijking met de SI.
Aan deze berekeningen kunnen geen rechten ontleend worden
Over dagen door de week: voor mij moeilijker dan een vrijdag of een maandag. Blijkbaar voor de die-hard alfa racers ook (kijkend naar de race op Zolder en Assen).
Mijn mening als je dan echt wilt racen doe het dan ook, kost mij net zo veel moeite als de rest ivm gezin en werk.