Op naar Dijon dan maar

Graag gedaan. Jij nog bedankt voor je gastvrijheid. Ik heb een prima middag gehad. Jij wat minder, maar dat is reesen, blijkbaar.Dinky, Luc en Kas nogmaals erg bedankt bij het opruimen van het tentje gisteren.
Hoho, de smurfrechten smurfen bij mij! Luc smurft maar wat anders aan z'n binnenspiegelDe smurfmobiel en zoefzoef de haas....eh, konijn.
En we zong zowel over de smurfen als over de wuppies?Hoho, de smurfrechten smurfen bij mij! Luc smurft maar wat anders aan z'n binnenspiegelDe smurfmobiel en zoefzoef de haas....eh, konijn.![]()
Wuppiewagon of zo...
Was inderdaad een topweekend...en het ging errug hard...moet nog wel één ding (af)leren: me niet verslikken in te langzame 147s als ik druk van achteren heb...da's nu de 2e keer dat me zoiets gebeurd (met iets te veel dingen bezig (terug inhalen 147 en lijn verdedigen))...verder gewoon echt top, in 2e race in de 13e ronde snelste tijd (Laurens idem)...dat krijg je als je volgas elkaar onder druk blijft zetten...Marc, ik heb wel weer wat gemist, lees ik... maar ja druk, druk, druk...![]()
Op naar Dijon dan maar![]()
![]()
sinds de uberrennfahrer dat heeft bepaald. dat komt ervan als je de hele dag met je kop in de oven zit..dan mis je wat er om je heen gebeurd en zo.@Marc Zit ook geen gang in zo'n 147 heJa alles in orde, met de kleine ook
![]()
Sinds wanneer gaat Dijon niet door??