Het SS is en blijft het leukste. Zo massaal, zo veel te doen en te zien, zowat iedereen is er... 2 dagen is eigenlijk nog te kort!
Maar een eervolle vermelding voor de Transaxledag met barbecue!
Waar lees jij dat dan? Je kan maar één conclusie trekken uit deze poll en dat is dat het Spettacolo veruit het populairst is.Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers....![]()
Er kan natuurlijk maar 1 nummer 1 zijn.Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers....![]()
Dat is anders geweest...
is hier ook een reden voor?
Waar lees jij dat dan? Je kan maar één conclusie trekken uit deze poll en dat is dat het Spettacolo veruit het populairst is.Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers....![]()
Doe eens zo'n enquete onder de SCARB-leden (dus via het KB). Ik denk dat de uitslag weleens heel anders kan liggen. Dan kun je ook wat meer keuze-mogelijkheden inbouwen: welk evenement is nummer 2, om er maar een te noemen. Eigenlijk ben ik het wel eens met je opmerking eerder m.b.t. het SS, maar zoals gezegd: het staat er nu eenmaal bij (& is moeilijk te overtreffen voor "het grote publiek")Waar lees jij dat dan? Je kan maar één conclusie trekken uit deze poll en dat is dat het Spettacolo veruit het populairst is.Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers....![]()
Hier boven staat: (op dit moment)
nieuwjaarsreceptie 4% [ 2 ]
registerdag 6% [ 3 ]
buitenlandrit 2% [ 1 ]
een van de regionale ritten 4% [ 2 ]
een van de registerritten 2% [ 1 ]
een van de tc dagen 0% [ 0 ]
spettacolo sportivo 80% [ 37 ]
Nou weet ik wel dat er meer leden zijn dan 46 stemmers, maar 0 stemmers op tc dagen en de wetenschap dat er een paar heel slecht bezocht zijn geeft iig aan dat er onder de forummers maar weinig deelnemers zijn aan de tc dagen. Oké als jij er nou op stemt staat het ineens op eengedeelde laatste plaats, maar toch, het zet te denken..
Bekijk het positief: 37 mensen die graag de TC dagen bezoeken zetten het Spettacolo net een streepje hoger..Waar lees jij dat dan? Je kan maar één conclusie trekken uit deze poll en dat is dat het Spettacolo veruit het populairst is.Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers....![]()
Hier boven staat: (op dit moment)
nieuwjaarsreceptie 4% [ 2 ]
registerdag 6% [ 3 ]
buitenlandrit 2% [ 1 ]
een van de regionale ritten 4% [ 2 ]
een van de registerritten 2% [ 1 ]
een van de tc dagen 0% [ 0 ]
spettacolo sportivo 80% [ 37 ]
Nou weet ik wel dat er meer leden zijn dan 46 stemmers, maar 0 stemmers op tc dagen en de wetenschap dat er een paar heel slecht bezocht zijn geeft iig aan dat er onder de forummers maar weinig deelnemers zijn aan de tc dagen. Oké als jij er nou op stemt staat het ineens op eengedeelde laatste plaats, maar toch, het zet te denken..
Das juist een mooie tegenhanger voor alle evenementen op zondag voor mensen die dan ook wel eens vrij willen zijn. Zaterdag is toch klusdag??Veel van die evenementen zijn op zondag. Die TC meetings zijn meestal op zaterdag. Wellicht dat daardoor de opkomst stukken minder is.
Leo.
Zo werkt dat dus niet. Als het gros aangeeft dat ze het ene evenement leuker vindt dan het andere wil dat nog niet zeggen dat dat andere dan nìet leuk gevonden wordt en het zegt al helemaal niets over de belangstelling. Een poll als deze is daarvoor veel te simpel, die geeft zoals gezegd maar één ding aan: het SSAR onbetwist nummer 1.Nou weet ik wel dat er meer leden zijn dan 46 stemmers, maar 0 stemmers op tc dagen en de wetenschap dat er een paar heel slecht bezocht zijn geeft iig aan dat er onder de forummers maar weinig deelnemers zijn aan de tc dagen. Oké als jij er nou op stemt staat het ineens op eengedeelde laatste plaats, maar toch, het zet te denken..
En ik werk ook vaak zondagZaterdag klusdag ? Was het maar waar. Mijn werkweek is van Di t/m Za.
Leo.