wat was het leukste scarb evenement 2006?

nieuwjaarsreceptie
4%
2
registerdag
7%
4
buitenlandrit
2%
1
een van de regionale ritten
9%
5
een van de registerritten
2%
1
een van de tc dagen
Geen stemmen
0
spettacolo sportivo
77%
43

Totaal aantal stemmen: 56
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: leukste scarb evenement 2006

wo nov 29, 2006 22:42

Het SS is en blijft het leukste. Zo massaal, zo veel te doen en te zien, zowat iedereen is er... 2 dagen is eigenlijk nog te kort!

Maar een eervolle vermelding voor de Transaxledag met barbecue!
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Andretti Molletti

do nov 30, 2006 00:45

Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers.... :?
Dat is anders geweest...

is hier ook een reden voor?

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 00:51

Denk dat het forum daar deels debet aan is: veel informatie is hier al voorhanden. Ben zelf ook nog nooit geweest :oops: maar had laatst wel naar Harmelen gewild, maar toen kon ik niet :(
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

Re: RE: leukste scarb evenement 2006

do nov 30, 2006 00:54

Triest om te lezen dat de TC evenementen geen belangstelling meer trekken onder de forummers.... :?
Waar lees jij dat dan? Je kan maar één conclusie trekken uit deze poll en dat is dat het Spettacolo veruit het populairst is.

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 00:57

Dat is anders geweest...

is hier ook een reden voor?
Er kan natuurlijk maar 1 nummer 1 zijn.
Verder zijn er (ook natuurlijk) meer technische nit-wits (zoals ik) die dit forum gevonden hebben & de poll ingevuld hebben...
Persoonlijk geniet ik van een technische discussie (soms begrijp ik het zelfs :wink: ), dit forum kán niet zonder :!:
It's not easy, being green (kermit)

Andretti Molletti

do nov 30, 2006 01:06

Waar lees jij dat dan? Je kan maar één conclusie trekken uit deze poll en dat is dat het Spettacolo veruit het populairst is.

Hier boven staat: (op dit moment)

nieuwjaarsreceptie 4% [ 2 ]
registerdag 6% [ 3 ]
buitenlandrit 2% [ 1 ]
een van de regionale ritten 4% [ 2 ]
een van de registerritten 2% [ 1 ]
een van de tc dagen 0% [ 0 ]
spettacolo sportivo 80% [ 37 ]

Nou weet ik wel dat er meer leden zijn dan 46 stemmers, maar 0 stemmers op tc dagen en de wetenschap dat er een paar heel slecht bezocht zijn geeft iig aan dat er onder de forummers maar weinig deelnemers zijn aan de tc dagen. Oké als jij er nou op stemt staat het ineens op eengedeelde laatste plaats, maar toch, het zet te denken..

dibro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 01:17

registerdag 6% [ 3 ]
buitenlandrit 2% [ 1 ]

Nou weet ik wel dat er meer leden zijn dan 46 stemmers, maar 0 stemmers op tc dagen en de wetenschap dat er een paar heel slecht bezocht zijn geeft iig aan dat er onder de forummers maar weinig deelnemers zijn aan de tc dagen. Oké als jij er nou op stemt staat het ineens op eengedeelde laatste plaats, maar toch, het zet te denken..
Doe eens zo'n enquete onder de SCARB-leden (dus via het KB). Ik denk dat de uitslag weleens heel anders kan liggen. Dan kun je ook wat meer keuze-mogelijkheden inbouwen: welk evenement is nummer 2, om er maar een te noemen. Eigenlijk ben ik het wel eens met je opmerking eerder m.b.t. het SS, maar zoals gezegd: het staat er nu eenmaal bij (& is moeilijk te overtreffen voor "het grote publiek")

De Club is toch -nog- groter dan het Forum :?: :wink:
It's not easy, being green (kermit)

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 09:01

registerdag 6% [ 3 ]
buitenlandrit 2% [ 1 ]

Bekijk het positief: 37 mensen die graag de TC dagen bezoeken zetten het Spettacolo net een streepje hoger.. :wink:
Dit is niet een Poll om conclusies uit te trekken lijkt me. Het lage aantal deelnemers heeft mi 2 oorzaken: 1:Er zijn weinig sleutelaars binnen de club welke over het gehele land verdeeld wonen. 2 De plaatsen waar de Tc dagen georganiseerd worden zijn ook lang niet altijd centraal gelegen.
Wat dat aangaat is het het beste dat de TC dagen maar in jouw schuurtje worden gehouden: Groot genoeg en midden in NL.. :lol:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

thomfr
Advanced Member
Advanced Member

do nov 30, 2006 09:15

Hoi,

Moet zeggen dat ik niet voor het SS gekozen heb. Dé grote verassing was de registermeeting. Fantastische omgeving en een super sfeer, maar vooral niet zo massaal.
Na een aantal jaren rondhobbelen in de clubscene vindt ik dat wel zo gezellig.

Thom
It all started with a very popular coupé that was winning everything without having anything particularly special.
Carlo Chiti

1973 Giulia 1750 Super
1990 75 TS
1965 Volvo Duett
1967 Volvo Amazon 123GT
2015 Volvo V70

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do nov 30, 2006 09:25

Veel van die evenementen zijn op zondag. Die TC meetings zijn meestal op zaterdag. Wellicht dat daardoor de opkomst stukken minder is.

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 09:58

Veel van die evenementen zijn op zondag. Die TC meetings zijn meestal op zaterdag. Wellicht dat daardoor de opkomst stukken minder is.

Leo.
Das juist een mooie tegenhanger voor alle evenementen op zondag voor mensen die dan ook wel eens vrij willen zijn. Zaterdag is toch klusdag??
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

SQUADRA LEO
Guru
Guru

do nov 30, 2006 10:08

Zaterdag klusdag ? Was het maar waar. Mijn werkweek is van Di t/m Za.

Leo.
MiTo 1.4 TB Sport
Spider 2.0 S4

Dinky Boy
Miniaturista

do nov 30, 2006 10:22

Zo werkt dat dus niet. Als het gros aangeeft dat ze het ene evenement leuker vindt dan het andere wil dat nog niet zeggen dat dat andere dan nìet leuk gevonden wordt en het zegt al helemaal niets over de belangstelling. Een poll als deze is daarvoor veel te simpel, die geeft zoals gezegd maar één ding aan: het SSAR onbetwist nummer 1.

Een enquête bij het KB is in het verleden al eens gedaan, maar de respons was toen minimaal.

@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 10:36

Zaterdag klusdag ? Was het maar waar. Mijn werkweek is van Di t/m Za.

Leo.
En ik werk ook vaak zondag :wink:

Maar ja zo blijven we bezig. :lol: IIk zie graag een beetje spreiding over het weekeinde, dus evenementen op zaterdag of de zondag. Voor ieder wat wils dan, ongeacht: ras,politieke-geaardheid,kerkelijke gezindte, afkomst,werkzaamheden en wat er zo al nog meer te bedenken valt. :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

do nov 30, 2006 10:44

Sleutelen de dag voor een evenement probeer ik te vermijden (tenzij echt iets moet gebeuren). Je zal weer zien dat er iets onverwachts mis gaat en je kan niet verder (bv iets dat besteld moet worden).
Wat grote reparaties betreft, dat vind ik sowieso niet leuk net voor een rit. Zoals vorig jaar, tegen wil en dank, de kop er op smijten en meteen de dag er na een evenement...is niet leuk. Betert misschien wel, naarmate het vertrouwen in eigen werk groeit.

Terug naar “Evenementen”