KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Champ Cars Assen.

ma sep 03, 2007 22:58

Vergeet niet dat het Minardi team nog niet veel voorstelt in de Champcars. Robert heeft het dit jaar een paar keer erg goed gedaan waardoor de verwachtingen erg hoog gespannen waren. En om ze dan waar te kunnen maken moet wel alles meezitten. Een slechte pitstopstrategie doet dat al helemaal niet. Jammer maar het zij zo. :( Verder zijn er 2 races geschrapt waardoor kampioen worden erg lastig wordt. Maar voor een rookie neem ik wel mijn pet af voor hem. Bourdais had dit keer ook geen best weekend. Het kan verkeren.

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

wo sep 05, 2007 13:41

Bij Minardi hebben ze er echt wel een puinhoop van gemaakt in Assen...
Budget is echter niet het probleem : in Zolder merkte ik dat ze naast Newman-Haas de enigen waren met voor beide wagens een reservewagen .
Doornbos mag dan wel een Champcar rookie zijn, volgens mij heeft "Bobby D" wel z'n F1 e.a. ervaring aangewend om de auto af te stellen en vrees ik dat Dan Clarke z'n inbreng daar nihil is : die doet maar wat en gaat daarvoor regelmatig over z'n limiet... In Assen zaten ze er volledig naast qua set-up en strategie en daar scoort NHL iedere keer weer .
Het siert Bourdais dat hij ook uit het totaal nieuwe Panoz chassis het beste weet te halen .
Misschien ook een beetje vooringenomen Belgisch, maar toch klasse wat Jan Heylen en Conquest met 1 auto (zonder reserve en dat hebben ze in Zolder gevoeld op werkloze vrijdag(met dank aan Clarke...) ) op een half seizoen(Matt Halliday reed de 1e races) eruit weten halen .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

AR 105.48

Re: RE: Champ Cars Assen.

ma okt 15, 2007 00:05

Volgend jaar de herkansing. 1 top tip; ga op Vrijdag en kijk in de paddock rond. De race kun je op TV wel zien.
Volkomen met je eens ! en het is stukken goedkoper (25€) en je mag op al de tribunes !
http://www.ferrari-world.be/Champ%20Car%202007.htm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de support race

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BugAlfa
Guru Triplo
Guru Triplo
Contacteer: Website

ma okt 15, 2007 08:12

Jan Heylen is z'n zitje bij Conquest kwijt omdat Van Buren niet met de beloofde centen over de brug komt...
Geld bepaalt ook daar nog te veel... :oops:
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .

Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .

Terug naar “Evenementen”