Vergeet ook Sharky niet .Gisteren getipt door Jef75, dus staat in de agenda! Ben nog niet 100% zeker van deelname, maar als het lukt kom ik met de 3.5 en hopelijk komt Marian ook mee met de Giulia Asociale
Vergeet ook Sharky niet .Gisteren getipt door Jef75, dus staat in de agenda! Ben nog niet 100% zeker van deelname, maar als het lukt kom ik met de 3.5 en hopelijk komt Marian ook mee met de Giulia Asociale
He Yuri, zou gezellig zijnGisteren getipt door Jef75, dus staat in de agenda! Ben nog niet 100% zeker van deelname, maar als het lukt kom ik met de 3.5 en hopelijk komt Marian ook mee met de Giulia Asociale
jep ! snel even doen dusZo eindelijk een evenement dat ik niet moet werken,dus ik ga zeker proberen hier wel bij te zijn.Moet je vooraf inschrijven?
Eerst m'n remmen van de GTV nakijken (ééntje met slechte remmen en een platte neus is genoeg ), hem door de keuring loodsen en dan schrijf ik me ook onmiddelijk in.jep ! snel even doen dusZo eindelijk een evenement dat ik niet moet werken,dus ik ga zeker proberen hier wel bij te zijn.Moet je vooraf inschrijven?
Volgens mij sleept er 1 vanvoor en achter net wat rem te weinig.(off topic) wat moet er met de remmen gebeuren ?
Het begint op te vallen dat er veel Alfa's zullen bij zijn: de laatst binnengekomen inschrijving is die van: dominicFijne reacties allemaal, jongens, dat doet me plezier!
En we kunnen ons lijstje verder uitbreiden:
GTVke
AlfettaOwner
bbs (ikke)
Romeo Han (oudste zoon)
GTV6power (ozze klenne)
GTV
Jef 75
GTVboy
Michel
SPIDERVELOCE1750 (manu en kristal)
Alessandro
Giulia Bianca
en enkelen denken er nog over na: Fetta, Jasparon, dibro,Bugalfa.
en Jeroen75 als de alfetta klaargeraakt.
Dat wordt een leuke ontmoeting met een stevig Alfa-karakter.