Blijkbaar zijn wij als eerste weer thuis ?
Het was in één simpel doch zoveel zeggend woord S C H I T T E R E N D !!!
Vanmorgen was het wel nog een beetje fris aan de vis om de staart in open lucht te laten fladderen , maar eens gearriveerd werden we al snel opgewarmd door de genegenheid van de bende en de interessante gesprekken over dingen die we nooit meer zouden afleren . Inderdaad : Fietsen ...
Het eerste deel van de route bracht ons langs landelijke wegen , met hier en daar een vleugje " armemensen-stulpjes " .

Op het einde landden we bijna letterlijk op een zalige plek . Sommigen hadden al gauw grootse picknick-allures en anderen speelden dan weer treintje ( ik beken

) , maar het resultaat was gewoon een zalig onderonsje op een wel zeer interessante plek . Toen wou ik eigenlijk al niet meer weg .
Het tweede deel leidde ons weer naar de haven , waar alweer een monument van god ( sorry , een hoofdletter kan niet aangezien ik de man nog nooit persoonlijk heb ontmoet ) ergens tussen al dat havengeweld werd verborgen en toch nog een beetje gekoesterd . Ik had graag arbeidershuisjes in de plaats zien overblijven , maar dat is een ander verhaal .
Daarna werden we vakkundig naar een " verrassing " geloodst ... Als fotookesfreak had ik er ooit al van gedroomd ; maar deze keer werd het dank zij Flipper en familie werkelijkheid : Zowaar een optreden tussen megahopen containers !!! Ik ben nog altijd niet goed van het vertoon . En ja , ik was een beetje bang , maar de fascinatie overwon .
Daar zijn we uiteraard net iets te lang blijven plakken en zo eindigde de dag weer op het beginpunt .
Ik kan alleen maar zeggen dat ik me geen betere zonnige zondag had kunnen voorstellen . Mijn " muile " is weer roder dan mijn haar , maar dat gaat wel weer over . Net zoals deze rit helaas .
DUS : Dikke duimen en zeker in het kwadraat voor Michel en Philip en omgekeerd en zeker ook voor de gezellige en geduldige eega's .
De volgende proberen wij voor onze rekening te nemen .
Fotookes volgen later ...