3, 2, 1
Tja de rit was zeker pittig, maar de meeste zaken zaten wel logisch in elkaar...Ik kan me voorstellen dat als dit een eerste rit is, je wel wat problemen gehad hebt. Ik weet me nog goed te herinneren dat we bij onze eerste rit (2 jaar terug de 'mist' nachtrit), na 1 uur bij het begin punt terug kwamen om eens wat extra uitleg/aanwijzingen te vragen, hierna hebben we de rit (met het overslaan van een groot middenstuk) toch nog uitgereden. Dus er is nog hoop voor de niet-uitrijders.
De Limburg-rit volgend jaar is alleen bolletje-pijltje (met afstanden), aardige herkansing voor degene die nu afgehaakt zijn.
Ook ik/wij zijn verkeerd gereden (eigenlijk ik, want ik luister slecht naar degene die rechts naast me zit ....) maar als je de regel
"er komen wel erg veel bolletje-pijltjes situaties voorbij die we niet herkennen, dan gewoon terug rijden tot waar je heel erg zeker bent" hanteerd, dan komt het wel goed. En daarna natuurlijk extra opletten op 'haakse' of 'flauwe' bochten.
Over een stuk van 10 km waar je niet links en rechts kan (behalve veel bochten) heb ik me geen moment zorgen gemaakt, ook omdat er halverwege een vraag te beantwoorden viel.
Ook de tijd was deze keer een tegenstander, waarbij een pontje (15 minuten ) ook niet echt meehielp.
Wat trouwens wel een aardige was, was de vraag met de typen Alfa's die ergens moesten staan. Totale vraag gemist, maar aangezien we dachten: als we deze vraag beantwoorden staat iig de eigen Alfa voor "Schoonoord", dus 90 ingevuld..... , bleek goed te zijn voor het halve antwoord. Maar goed dat ik niet met de 33 was
Verder een hoop mooie weggetjes gezien en bereden.
Dus maar eens kijken of we volgend jaar een poging gaan doen om equip "van Eck" het leven zuur te maken, moeten we wel meer ritjes maken. Hier zullen oma en opa ivm de kinder opvang niet echt van wakker liggen.
Grtz,
Frits