Ik sla over
Iedereen verplicht om massa's fotookes te maken voor jou .
Zitten jullie nogsteeds in het café of zo??
(waar blijven de foto's?! )
We zijn al een tijdje thuis hoor .
Vanmorgen bij een wisselvallige hemel de trip naar Zeeuws Vlaanderen aangevat en uiteraard net voor we het centrum van Axel binnenreden , de kap open gesmeten . Kwestie van stoer te blijven overkomen .
Familie Nonkel Marco en later ook de schone spreekster met tweehoevig chauffeur , waren ook al snel ter plaatse . Vervolgens een heel mooie rit gereden langs vlakkke Vlaamse wegen .
Onderweg ook nog de hongerige lebmagen gevuld . Heel gezellig daar !!! Ik wou toen al niet meer terug naar Axel .
We zijn toch nog even terug gekeerd , maar toen we na een kwartier laveren door een enorme mensenmassa nog geen plaats gevonden hadden , was de goesting voor mij al over .
Begrijp me niet verkeerd : Dit is een super evenement voor ieder wat wils . Maar ik leef al dag en nacht in een drukke stad en zie ook constant massa's mensen passeren . Bovendien zitten we momenteel op een werf en heb ik gewoon behoefte aan stilte , natuur en mensen die mij begrijpen . Je had er mooi bijgepast Sander .
We zijn dus nog even gaan uitwaaien aan de Zeeuwse kust ( ik ben ook zot van grote containerschepen
) en hebben dus een superdag gehad .
Wel jammer dat we Nonkel Frank nog net zagen toekomen , maar niet tot bij hem konden rijden omdat er een file was .
Heel weinig fotookes gemaakt ook .
Ze volgen straks of morgen .