JAJA Ad allang gedaan want wij willen meelet op : voorinschrijving is zeer gewenst..dus niet afwachten tot eind van het jaar....
inschrijven nu ...zeg het voort
JAJA Ad allang gedaan want wij willen meelet op : voorinschrijving is zeer gewenst..dus niet afwachten tot eind van het jaar....
inschrijven nu ...zeg het voort
En Kees???Briefje naar Berlicum moet ook nog weg *legt knoop in zakdoek*
Gewwon met een groepje allemaal een beetje me nemen, kan makkelijk. De een een dynamo de ander een extra accu weer een ander een versnellingsbak of zo. En ik had vorig jaar geen KM naar Bristol willen inruilen met de snoeiharde Juul voor een moderne reisauto.Denk er wel over om een "volgauto" mee te nemen, daar kan gereedschap en bagage in.
Goh, da's wel een goeie. Is het een idee voor de organisatie om een lijstje te maken van volgauto's+onderdelen die evt. meegaan? Een paar 'ploegleiders-auto's' is efficienter dan allemaal met een JTD-tje erachteraan...Gewwon met een groepje allemaal een beetje me nemen, kan makkelijk. De een een dynamo de ander een extra accu weer een ander een versnellingsbak of zo. En ik had vorig jaar geen KM naar Bristol willen inruilen met de snoeiharde Juul voor een moderne reisauto.Denk er wel over om een "volgauto" mee te nemen, daar kan gereedschap en bagage in.
Gaat vandaag op de postEn Kees???Briefje naar Berlicum moet ook nog weg *legt knoop in zakdoek*
GeregeldStuur even een maitlje naar Gerrit Mobach, Wouter.
Opzich geen gek idee hoor.