Wij zijn er ook weer bij met de Spider.
Voor de mensen dit vanuit het zuiden komen en via Den Bosch moeten rijden, de A2 is daar afgesloten...
Wij rijden via de A50 richting het noorden, nog mensen die samen op willen rijden?
geen tomtom IQ???Eindhoven - Utrecht kostte mij vanochtend bijna 2u.
A2 afgesloten, dus moest via de A27 en die stond dus lekker vast.2 uur van eindhoven naar utrecht? sta je dan de helft van je leven in de file
Hebben wij weinig last van hier in het noorden, mopper al als het stoplicht te lang gaat duren
Wij komen dus ook maar even langs, welliswaar niet de eersten, 9 uur vertrekken anderhalf uur?
de Giulia staat al weer in de stalling, GTV nog op bokken dus de 156 gaat mee.
Oant moarn,
156FM
Vandaar dat we je niet meer zagen.leuke start met verrassing, erg mooi weer en een mooie tocht (wel wat erg veel hobbels voor de verlaagde auto`s)
helaas trapte ik door de koppelingscilinder heen en moesten we weer naar huis. de ANWB was zo vriendelijk even te slepen.
volgende keer weer beter!
(soms moet je toch wel wat over hebben voor dit merk!)
niet het beste uitzicht
Ging je daarom zo vroeg naar huis?Hij was wel erg makkelijk, alleen die behendigheidstest? Je zou eens geen bijrijder hebben. Hoe behendig je moet zijn om een stukje rechtdoor te rijden en dan te remmen vraag ik me ook af, het was meer een loterij voor mijn gevoel.