Laat het ff horen als je de bevestiging heb gehad... dan zet ik je op het lijstje..
leuk om te weten, met hoeveel we daar zitten..
Lekker tentje en gaspitje mee en wij vermaken ons wel!Reservering is verstuurd! Ik hoop zeer snel in dat prachtige Engels van hun een bevestiging te krijgen. Ik hou je op de hoogte..
Groet, Dim
Edit: Vriendelijke mevrouw Allessandra mailde me zojuist, dus de bevestiging is binnen! Dus, wat is het nu? 18 Alfa's al geloof ik..? Gezellig, heb er zin in!
Tegen een kleine betaling per dag mag je Bella geloof ik op de camping staan! Weet niet hoe dat zit met stacaravans, aangezien daar vast meerdere personen zitten die met hun Bella komen.
Wij zijn er overigens de 20e al..
Groet, Dim
Eergisteren overgemaakt en wel even gevraagd om een bevestiging aan de camping.Wie hebben hun aanbetaling al rond..? Ik vind het toch altijd een beetje 'tricky', een betaling naar een buitenlandse rekening..
Ik heb het niet zozeer over de betrouwbaarheid, maar meer of het geld op tijd en op het juiste adres aankomt.. Ik vond het namelijk wel een slordig mailtje wat ik kreeg, en heb daarna nog wat vragen gesteld, maar kreeg geen reactie meer!Het is een camping waar elk jaar super veel nederlanders zitten.. Toeristisch gebied.. Dus dat zit wel goed hoor.
Het duurde idd wel even maar als je het juiste iban/bic nummer gebruikt moet het goedkomen, heb jet idee dat hun email niet echt dagelijks gechecked wordt op dit moment.ah op die manier.
Sja.. ik zou ze gewoon nog ff stalken als je geen reactie van ze krijgt. Ik begreep dat Edwin ook eerst wat moeite had om duidelijk contact met ze te krijgen.
Als jij gewoon duidelijk het iban/bic nummer hebt gebruikt zal de overboeking wel goed gaan.