Grazie per le riposte amici !
De Zwitserse folder heb ik intussen ook ingezien (doet de ronde tussen onze bedrijven), dus daar bestaat ook al 'n NL versie van of welke hebben de jongens op het vliegtuig/bus uitgedeeld ?
Ik ben blij dat de Giulietta niet zo'n verschuifbare achterbank heeft à la Delta : is weliswaar handig maar je zit dan wel zo hoog op de achterbank (waar ik zelf nooit zit
) zodat grote passagiers hun "broske" moeten platleggen
.
Wel zonde dat het Wit parelmoer vd Giulietta op de stand niet verkrijgbaar is (wel kleur 296 = wit 159/Brèra-Spider wat ook mooi is), aanvankelijk gingen we onze 1e Giulietta allemaal in de OttoCi Rosso Competizione kleur krijgen, maar nu weer niet omdat er problemen met de produktie zouden zijn (volgens mij dekt de prijs van € 2.000 optie de kostprijs niet...) .
Dat maakt 2 kleuren in expo die niet leverbaar zijn + het Matwit vd MiTo QV (jammer = prachtig) . 159 SW Ti met Competizione Rood ook unavailable ... Het grijze vd MiTo 1.4TBma TCT op de stand komt dan weer wel, maar de velgen in dezelfde kleur dan weer niet...
Veel lekkermakerij voor onbeschikbare dingen .
Wat ik op de Italiaanse prijslijst niet terugvindt zijn verbonden/niet verenigbare opties terwijl daar altijd rekening gehouden mee dient te worden...
Nu nog 'n Wtcc-versie met 1.6 tbi ... (en Abarth WRC versie met dezelfde motor) .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .