Assen is zielloos en sfeerloos in mijn optiek. Erg vlakke baan, als toeschouwer heb je weinig leuke kijkpunten. Assen is mij te "clean". Maar in Belgie SSAR organiseren, dat zou gewelding zijn!
Het zou zeker eerlijk zijn om eens naar België te verkassen. Het circuit van Zolder is m.i. erg geschikt
om er een SS te organiseren.
Hoeveel Belgen zijn er eigenlijk lid van SCARB? Volgens mij een heleboel. Alleen om die reden
zou het legitiem zijn om het eens te proberen.
Ik heb overigens geen idee of er in de directe omgeving van Zolder voldoende hotelaccomodatie
beschikbaar is. Dat is wel een pré.
Mocht dat allemaal wat tegenvallen dan is de Nurbergring ook nog een optie. (Over mooi gesproken...
)
Zandvoort is voor Nederland dé locatie voor de SS. Het mag dan allemaal wat gedateerd zijn op het CPZ, rijden
velen van ons niet in gedateerde Alfaatjes....?
De plaats Zandvoort biedt voor elk wat wils. Om die reden gaat mijn vrouw komende editie ook mee.
Ze vindt Alfa's erg leuk hoor, maar heeft niet die beleving die ik zelf wel heb. Is ze er klaar mee
dan kan ze een strandwandeling maken of lekker gaan winkelen in het centrum. Keuze te over.
Circuit Assen is voor mij mede om die reden geen optie.
Tenslotte, september is dé maand om SS te organiseren. Augustus is een vakantiemaand.
En we willen er natuurlijk wel allemaal bij zijn.
Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.
Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....
.