Vandaag dus weer de hele dag op Spa geweest. Altijd leuk en gezellig, maar wat vond ik het verder een enorme tegenvaller.
Opkomt was erg matig, lang niet zo druk als voorgaande jaren. En slecht weer kan niet de reden hiervoor zijn, want tot een uur of 2 hebben we zonder jas kunnen rondlopen.
Verder hebben ze blijkbaar de befaamde houten blokhut waar je eten en drinken kon halen (voor veel geld) tegen de vlakte gegooid. Staan nu 3 caravans van een cateringbedrijf met alleen maar frieten en snacks. Een broodje of wafel is nergens meer te krijgen. En je moet nu ook consumptiemunten bij een ander loketje kopen om bij de caravans te kunnen betalen....
To h wel weer gezllig geweest omdat ik een hoop bekenden heb gezien. Als afsluiter een leuke verrassing toen ik bij de auto terug kwam. Er plakte een briefje onder mijn ruitenwisser of ik me even bij de tent wilde melden, bleek ik plots de 2e prijs in de originaliteitscatagorie van de Giulia's te hebben gewonnen. Niet slecht met gele koni's, verlagingsveren, verbreed staal en een brulpijp.
Verde Olivio op een Bertone, schitterend man!
Geweldige Flaminia-barnfind!!
Mijn oude 75 was ook aanwezig! Leuk! Ik herkende 'm aan 't typische geluid van de CSC-uitlaat die ik er toen onder gehangen heb.
Niet de meest logische keuze als circuit-auto, maar deze gestripte GTV was één van de weinige die écht tot 't gaatje ging bij de vrij rijden-sessies. Een hoop menzen reden echt als bejaarden helaas. Pfffff....met name de Ferrari's werden aan alle kanten voorbij gereden.
Bij het vrij rijden brak er recht voor onze neus (100m voor Eua Rouge) iets af van een Fiat Uno (met Delta-blok), daarna complete vonkenregen bij het linker voorwiel. Er vlogen wat bouten in het rond en eentje daarvan eindigde daarvan op deze prachtige groene GTS.
Andere auto's hadden ook wat deuken door wat rondvliegend metaal.
Fantastische Fulvia sedan!
Deze eigenaar snap het klaverblaadje niet helemaal
En mijn oorkonde en bijbehorende fles Martini-champagne vanwege mijn 2e plek.