Ook wij zijn weer heelhuids thuisgekomen! (10 minuten vanaf Heerenveen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)
We vonden het een erg leuke rit! Ik bedacht me vandaag dat ik als rasechte Fries nog nooooit in Bartlehiem was geweest
En verbaasde me weer eens over hoe mooi het Heitelân kan zijn! Het weer hielp ook flink mee!
De routebeschrijving werd me boven het motorgeluid toegeschreeuwd vanaf de achterbank (tot Feanwâlden) en was voor mij prima te volgen. We zijn wel een paar keer verkeerd gegaan: 2e afslag bij Damwoude was raadselachtig, maar resulteerde wel in een mooi weggetje... en in Beetsterzwaag reden we te ver door want volgens mij was die afslag niet exact na 800 meter... (was toen zelf navigator) maar dit mocht de pret zeker niet drukken!
Oh ja... het bord van de eerste foto werd pas laat buiten gezet: 13.29 uur om precies te zijn... en toen waren al aardig wat equipes voorbij... Maar verder niets dan lof!! Bedankt aan alle organisatoren en natuurlijk ook aan Peter en Christina van garage de Basis voor de ontvangst! (
Juul rijdt nog steeds als een zonnetje ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
)
Hier is onze bijdragen qua foto's:
Als iemand ze groter nodig heeft dan zie ik wel een PB tegemoet!
klik
En deze verschijning is waarschijnlijk de duurste die we vandaag voorbij hebben zien komen: cataloguswaarde volgens de rdw: 260.000,-
(en dan laat je ook nog een vrouw rijden)
![Afbeelding](https://www.dropbox.com/sh/omrbtv5lvuy076j/JX6BwuORZc#f:DSC_0241.jpg)