Zo, weer thuis. Beetje stoffig terrein, maar prachtige lokatie en prima vermaakt. Wat rondgewandeld, paar babbeltjes gemaakt en vervolgens leuk rondje door het park gedaan.
Oja, het pad terugrijden en LINKSAF het Safaripark in
Ik moet helaas zeggen dat ik 't hier mee eens ben. Was de ruim 500km niet waard.Vond er geen reet aan!
Te statisch geen leuke omgeving en te stoffig.
Jammer wel 320km gereden in de Bert.
Je kan niet altijd je zin hebben.
gr Jan
Ik heb me wel prima vermaakt, er was wat weinig entertainment, maar het Safari park was leuk (daar was ik nog nooit geweest) en met de Land Rovers meerijden was ook erg leuk (incl een bonus omdat we een van de laatsten waren).Vond er geen reet aan!
gr Jan
En de Land Rover moest natuurlijk wel even worden schoongemaakt na het laatste rondje:Ik heb me wel prima vermaakt, er was wat weinig entertainment, maar het Safari park was leuk (daar was ik nog nooit geweest) en met de Land Rovers meerijden was ook erg leuk (incl een bonus omdat we een van de laatsten waren).Vond er geen reet aan!
gr Jan
De foto's komen eraan.
Deze 75 kwamen we in het wild tegen, bij de Giraffen en Zebra's:
Wij hebben ons prima vermaakt. Weer veel bekenden gezien, ach een beetje stof, who cares...............
Hilarisch wel in het park dat 2 kamelen dachten, kom laten we eens lekker gaan seksen precies toen ik langsreed
Organisatie bedankt!