Ha Milan,Begrijp ik goed dat clublidmaatschap niet verplicht is? Ik ben niet vaak in de gelegenheid om deel te nemen maar een clubrit jaren geleden met mijn toenmalige 33 staat nog in mijn geheugen gegrift. Als het kan zou ik graag meerijden, nu met een 166 Super. Ons vakantiehuisje bij Renesse lijkt me een goede uitvalsbasis...
Hey Sergio, long time no see. Overstap gemaakt naar onze zuiderburen zie ik? Bijdrage is geen probleem, al zou ik eingelijk gewoon lid moeten worden natuurlijk. Ik heb nog steeds spijt dat ik die 33 toen niet heb gered, maar jij hebt er nog genoeg zie ik
Ha Milan,
Je mag als niet-lid meedoen maar dan wordt er volgens mij wel een bijdrage verlangd, maar dat kunnen anderen duidelijker aangeven.
Doe gewoon mee, groeten van jouw oude buurman uit Valkenswaard..... (ook present bij de rit)
Weet iemand een voordelig tankstation in de buurt van de start, de 190 paarden hebben dan vast alweer dorst.
Yep, een Shell aan de Franseweg: kaartje
Hebben jullie die Shell ook al ingelicht over de verwachte springvloed aan brandstofverkopen?Wij, de organisatie, hebben er onze handen vol aan om de vloed aan Alfa`s te weerstaan dus laat dat niet voor niets zijn.....
Die site is mogelijk niet betrouwbaar, er staan in ieder geval bij mij in de buurt diverse stations op die de afgelopen jaren gesloten zijn.