In één van de mails stond "Lunch en diner zijn niet inbegrepen!", hetgeen ik heb opgevat als "brood mee" (ook omdat uit latere mails bleek dat niet zeker was of we nog ergens zouden gaan dineren), maar ik kan me ook voorstellen dat je dat hebt opgevat als "ter plekke betalen voor je eten (lunch)". Er is onderweg nog wel een poging gedaan voor een diner, maar er bleken lieden te zijn die nog andere afspraken hadden gemaakt voor die avond. Da's natuurlijk ook niet echt handig... Overigens zal Haro, die naar ik heb begrepen de grootste rol had in de organisatie en dat voor het eerst deed namens de SCARB, de kritiek daaromtrent bij een volgende gelegenheid omgetwijfeld ter harte nemen
Al met al was het wat mij betreft een geslaagde dag, hoewel ik op tv (Discovery / National Geographic) weleens vaker heb gezien hoe het eraan toegaat in een autofabriek was het toch erg interessant om dit eens live te gaan bekijken en te zien hoe er over zo'n productieproces wordt nagedacht. Denk aan het in meerdere gangen persen van een stukje plaatwerk of het feit dat ze alle mogelijke uitvoeringen door elkaar produceren, maar ook details als de wijze waarop producten regelmatig in een wachtrij worden gezet om snelheidsverschillen tussen de ene en de andere taak glad te strijken.
Overigens hoop ik niet dat dat linker achterwiel van de middelste wagon representatief is voor de kwaliteit van Ford's producten
alsnog dank aan de gt rijder die mee heeft willen helpen.
YW, hoewel je er niet veel aan had.
Ik heb wel een sleepkabel, en nog nooit onderweg nodig gehad. Nu kwam-ie een keer van pas en ligt-ie anderhalf jaar nadat ik de GT gekocht heb nog steeds in mijn vorige daily (die ik nog steeds heb)
Fijn om te lezen dat het, hoewel met vertraging, alsnog gelukt is.