het was gaaf
wij waren om hafl 8 vanochtend weer thuis en ik heb het tot half 3 vanmiddag uitgehouden in bed. Sprint heeft het super gedaan, alle warmte ten spijt. Wel echt te-ring veel drempels in de route op sommige stukken... hulde aan mijn co-piloot die onvermoeibaar bleef uit- en weer in-stappen. 'echte' drempels zijn geen probleem, van die korte dwarsliggers wel... zelfde probleem als waarom ik het terrein bij de heren Spitsbaard niet op kwam voor degenen die daarbij waren
snel een nette spaghetti eronder ipv dat stuk roest wat er nu tijdelijk onderhangt... moet al genoeg schelen.
@ Jens; (dat was jij dus, met die Sud... nu pas link ik de auto en jou aan elkaar) -> check je bedrading... zo'n lampje zegt echt niet bijzonder veel in een Sud. Als de ventilator netjes aan- en weer uit-gaat, je hebt geen koelvloeistof verloren en er zat voldoende olie in... dan is er in feite niets aan de hand. In Italië is het ook soms warm. Nog wel warmer. Ik heb eens 3 uur in een Romeinse file gestaan met de sprint, het was > 40 graden in de volle zon, en ik had het er moeilijker mee dan de auto. Koelvloeistoftemp steeg naar 100... en daar bleef hij.
tnx iedereen, het was gezellig! en kom maar op met die foto's... (al wakker, Paul?)