Das best een leuk idee.Beter: we promoveren Rees Cees tot Pees CeesWie 'm uit het oog verliest is af en krijgt zwart...
Das best een leuk idee.Beter: we promoveren Rees Cees tot Pees CeesWie 'm uit het oog verliest is af en krijgt zwart...
Dan kan ik um dus nooit los rijden om na 5 minuutjes weer te lappen??????Das best een leuk idee.Beter: we promoveren Rees Cees tot Pees CeesWie 'm uit het oog verliest is af en krijgt zwart...
Zolder is best een leuk circuit en goed betaalbaar tijdens trackdays, alleen een behoorlijke slijtageslag voor je auto, vooral de remmen.Spa natuurlijk ook wel, zekers, maar das minder financieel haalbaar voor de club, denk ik zo.
Maar Zolder lijkt me toch op niveau Zandvoort, Assen?
Ja jij woont naast het circuit van Assen, als je de bocht uit vliegt rij je zo je voortuin in.Tja, ik vind Assen ook een betere optie en dan vooral de paddock. Op de andere meetings SCARB, Alfarorum en AlfaGTV wordt inderdaad altijd met verbazing gereageerd op dat Zandvoort weer de plek van dit evenment is geworden!