Er is langs de A2 bij Schattdorf een grote Raststätte. Dan is het nog een kleine 20 km naar de Gotthardpas.
En aangezien er vrij veel files voor de tunnel staan, kunnen we vrij snel de parallelweg pakken die richting de pas gaat.
Kunnen we misschien om 12 uur met zijn allen daar afspreken, sterke verhalen vertellen, olie peilen, spieren los maken, broodje naar binnen tikken, en dan een uur of 1 de bult op knallen?
Ik zeg: ik meld me nu al aan...
Wie een beter voorstel heeft, moet het maar melden: Ik heb nog op Wassen gezocht (nog iets dichter bij de pas), maar kan daar geen restaurantje vinden, en dan wordt het weer wat moeilijker om een goede afspraak te maken.
Ik begin er echt zin in te krijgen!
Als alles mee zit, dan komen wij ook nog wel ff buurten om 12.00 uur. Moet net kunnen. We gaan om 04.00 uur weg uit Beekbergen, en het is 797 km. Doen we ff gas op de lollie met die Benz, cruise control op 140 in Duitsland, want de Sud moet achterop uitrusten. Alhoewel ik denk meer dat hij dienst gaat doen als koffer, zodat we alles mee kunnen nemen wat we willen. We gaan niet mee over de pas, want we doen niet mee met de 5 dgse BLR. We zijn op eigen gelegenheid en zitten op camping Okay aan het Lago Mag. We komen zeker nog wel even in Baveno kijken bij de hotel lokatie. Uiteraard zullen we jullie allemaal ook wel tegenkomen in Milaan. Onze zoon is overigens ook jarig op de 24 ste, dus ik heb hem gezegd dat dit de enigste keer van zijn leven is, dat hij zoveel mensen op zijn verjaardagsfeestje heeft. Wij zijn er klaar voor en hebben er zin in.
Viva Italia, Viva Alfa Romeo.