Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 21:45

Potje breken, potje betalen ,zei ons "moe" vroeger altijd 8) Ik rij soms ook te snel maar...het is lastig, maar je weet wat je riskeert :wink:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

greyhound

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 21:48

Voor de laatste twee,

Ik ga niet zeggen dat ik geweldig ben, maar ik vind het zonde geld dat je beter in je auto kan stoppen. Als jullie echter dit niet in willen zien, dan denk ik dat jullie zwaar in de slappe was zitten. Ik zit dat niet en daarom gooi ik mijn geld liever niet in de open haard, maar besteed dat aan leuke dingen, zoals mijn auto.

Groetjes,

Greyhound :!:

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 21:48

Potje breken, potje betalen ,zei ons "moe" vroeger altijd 8) Ik rij soms ook te snel maar...het is lastig, maar je weet wat je riskeert :wink:
En ook dat klopt. En wees eens eerlijk, al die keren dat je te hard reed, hoevaak en hoe veel was de boete?

Ik zeur niet, mijn abonnementsgeld bedraagd gemiddeld geen 10 euro per jaar. :D
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 21:49

Ik zeur niet, mijn abonnementsgeld bedraagd gemiddeld geen 10 euro per jaar. :D
Amen to that ! :lol:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8039
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:01

Voor de laatste twee,

Ik ga niet zeggen dat ik geweldig ben, maar ik vind het zonde geld dat je beter in je auto kan stoppen. Als jullie echter dit niet in willen zien, dan denk ik dat jullie zwaar in de slappe was zitten. Ik zit dat niet en daarom gooi ik mijn geld liever niet in de open haard, maar besteed dat aan leuke dingen, zoals mijn auto.

Groetjes,

Greyhound :!:
Tuurlijk, je hebt een punt (ook ik heb geen geldboom of goudschijtende ezel helaas, wees gerust! :wink: ) maar je gaat mij niet vertellen dat je sinds 84 (was ik 14 jaar !) NOOOOIT meer boven de max toegestane snelheid hebt gereden...No way! Ook niet die ene keer toen je mot had gehad op je werk, toen je vlug naar t ziekenhuis moest want je vrouw ging bevallen van jullie eerste, je jezelf had verslapen voor die belangrijke afspraak, reed jij gewoon netjes 50/80/100/120 p/u???
Nee he? Zo doe je t wel voorkomen... :wink:

Ikzelf mag graag een potje trappen door de polder,maar probeer binnen de bebouwde kom (waar kinderen/ouderen/huisdieren/you name it lopen) mezelf tot 50 km/h te beperken.
Grtz,fRank 1 van die laatste 2
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8880
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:07

Voor de laatste twee,

Ik ga niet zeggen dat ik geweldig ben, maar ik vind het zonde geld dat je beter in je auto kan stoppen. Als jullie echter dit niet in willen zien, dan denk ik dat jullie zwaar in de slappe was zitten. Ik zit dat niet en daarom gooi ik mijn geld liever niet in de open haard, maar besteed dat aan leuke dingen, zoals mijn auto.

Groetjes,

Greyhound :!:
ook ik heb geen geldboom of goudschijtende ezel helaas, wees gerust! :wink:
Ach, kom nou toch! Je gaat me toch niet vertellen dat er niet één van die bokken goud schijt, of op zijn minst zilver? :shock: :lol:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8039
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:34
Locatie: Koewacht (of all places!)

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:09

Geiten Yuri,geiten, geen bokken....( leggen nog geen tin of koper neer... :lol: )
Grtz,fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8880
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:12

Tja, ik ben met biologie blijven hangen in 2VWO, dus ik vind het al heel wat dat ik een stuk in de buurt kom qua benoemen van de soort 8) Ik zie het verschil niet tussen een ooievaar en een reiger, iedere andere vogel is voor mij een 'vogel' en hetzelfde geldt voor bomen, tenzij het dennen zijn :lol:

En eerlijk is eerlijk, met een tinschijtende geit kun je anders denk ik ook aardig wat knaken ophalen in het circus...
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

greyhound

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:13

Hallo FrankAlfa,

En toch is het zo. Ik heb nog drie keer met de politie te maken gehad sinds april 1984: 1: Toen ik een agent vroeg of ik ergens mocht parkeren en deze mij erop wees dat het rechter remlicht van mijn auto niet werkte. 2: Toen ik als gevolg van technische problemen op de pechstrook stond en de politie mij begeleidde naar een parkeerplaats (is natuurlijk veiliger dan een vluchtstrook). En toen ik moest blazen tijdens een alcoholcontrole en een BOB-sleutelhanger kreeg.
Ik heb echt nooit meer te hard gereden. Heb ook eens een hele dag bij wegwerkzaamheden op de bouwplaats mogen lopen. Dan realiseer je je weer wat hard rijden kan betekenen. En zoals gezegd: Cruise-control en een lekker muziekje en je komt gegarandeerd goedkoper op het adres waar je moet wezen. En mijn beperkte bankrekening gebruik ik liever voor mooiere dingen dan een bon. Vandaar de in vele ogen braafheid van me.

Groetjes,

Greyhound :)

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:16

Ach, Apeldoorn - Zwolle onder de 20 minuten is gewoon errug lekker 8)

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:22

Tja, ik ben met biologie blijven hangen in 2VWO, dus ik vind het al heel wat dat ik een stuk in de buurt kom qua benoemen van de soort 8) Ik zie het verschil niet tussen een ooievaar en een reiger, iedere andere vogel is voor mij een 'vogel' en hetzelfde geldt voor bomen, tenzij het dennen zijn :lol:
Haha, zo herkenbaar! Alleen ben ik pas in 5 vwo blijven hangen en toen had ik allang geen biologie meer in het pakket. :D
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:26

Snelheid aanpassen aan de rest van het verkeer. Leidschendam-Assen reed ik zaterdag in 1 uur 37 min, gewoon omdat het verkeer het toeliet
Ik rijd meestal te hard, alleen wel daar waar het kan, en dan krijg ik weer een keer een bon, who cares 8)
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12105
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:29

Ik heb een speciaal boetepotje, €75 per maand. Meestal blijf ik daar wel onder, van wat er overblijft kan ik weer leuke dingen doen :P

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:40

Ik heb een speciaal boetepotje, €75 per maand. Meestal blijf ik daar wel onder, van wat er overblijft kan ik weer leuke dingen doen :P
75 euries per maand?! Wist niet, dat jij zo'n asorijder was! Of houd je er elke maand gewoon 74,5 euro aan over? :lol:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Spider Frank

RE: Spettacolo Sportivo 2007

do sep 13, 2007 22:42

De laatste tijd gaat het goed.......

Een jaar of 3 geleden, had toen nog een 147 en kwam 's avonds laat terug van een 147 meeting uit de Ardennen. Om 23.31 :roll: geflitst op 5 km van huis met 151 km/u. Na correctie bleef er een boete over van € 104.
3 maanden later op een 80 km/u weg gelaserd. 46 km/u te hard. Na correctie een boete van € 283 :cry: Betreffende agent kwam me toch nog tegemoet: ik had geen rij- en kentekenbewijs bij. Tevens had ik een kleine kentekenplaat aan de voorzijde. Voor dit alles een waarschuwing O:)
Laatst gewijzigd door Spider Frank op do sep 13, 2007 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Evenementen”