Dat is het stukje voorafgaand aan Karussel, volgens mij ben jij daar ook in de buurt geweest?Waar zijn die foto's op de Nordschleiffe gemaakt?(ik herken het niet
)
Dat is het stukje voorafgaand aan Karussel, volgens mij ben jij daar ook in de buurt geweest?Waar zijn die foto's op de Nordschleiffe gemaakt?(ik herken het niet
)
Aha, nu zie ik het (ander topic) jij bent aan de binnenzijde geweest. Ik enkel aan de buitenzijde. vandaar.........Dat is het stukje voorafgaand aan Karussel, volgens mij ben jij daar ook in de buurt geweest?Waar zijn die foto's op de Nordschleiffe gemaakt?(ik herken het niet
)
Daar waren er minstens drie van.Zondag aan het einde van de dag zijn wij op de terugweg van de WRC Deutschland even bij de Nordschleife ween kijken. Wie reed er met de Berlina rond?
Het wemelde in de omgeving van de aparte auto's, enorm leuk. De meest unieke die ik in het wild zag was helaas geen Alfa, maar deze Mercedes.... 1 van de 30 die gebouwd zijn.
In de buurt van Pflanzgarten, zaterdag rond een uurtje of 6. Niet zo raar dat je me niet herkend heb, ik zat op dat moment in een 145.@ RG: Dat zou best kunnen.Ik heb je niet gezien/ herkend trouwens. Waar was dat?