Zoals het er nu uitziet gaat het een gezellig evenement worden.
Op basis van de posts en de -al dan niet zekere- aanmeldingen verwacht ik zeker 25 à 30 auto's, dus laten we zeggen 40 à 50 personen!!
Dit gaat goedkomen!
Maar even wat anders: met mij gaat het helemaal nog niiet zo goed als ik (toen ik met de organisatie begon) gehoopt heb.
Eigenlijk gaat het buitengewoon slecht!
Er is inmiddels wat onderzoek gedaan en tja, die uitkomst is nogal dramatisch. Er staat me nog veel te wachten; dit gaat toch weer maaaaaaaaaanden duren!!
Concreet houdt dit voor 8 mei in, dat ik er hoogst waarschijnlijk WEL bij ben, maar dat ik het wellicht niet tot het einde volhoud.
Dus mensen, schrik niet als je iemand uiterst moeilijk ziet bewegen/ lopen/zitten, dat ben ik dus Ik zie er ongetwijfeld ook niet fit uit, nou dat klopt dus!
Ik heb geen zin om dan vragen over mijn gezondheid/ vooruitzichten te beantwoorden;
WE GAAN ER EEN LEUKE DAG VAN MAKEN!!!!!!!!!!!!
Voorts wil ik hierbij alvast Patrick (Petje 75) en Goos van Pelt bedanken voor jullie medewerking, zonder jullie inzet is deze dag niet mogelijk!
Groetjes en tot ziens op 8 mei!
Sander
p.s. het mooiste wat jullie voor mij kunnen doen om mij een hart onder de riem te steken is: In grote getale aanwezig zijn!