Hé man ,Ik ben weer de laatste![]()
Maar ik kan alles beamen wat hiervoor al gezegd geweest is![]()
Iedereen bedankt voor het toffe gezelschap en de schitterende rit!!!!!![]()
![]()
patrick
ps: hé mannen, ik zie net dat de scarb limburgrit op 28 september is! Manu, misschien hebben jullie dan toch tijd op 5 oktober om Malmédy eens te ontdekken![]()
wij, van belottoclassic, zijn er ook
Dan zullen we de datum wat vroeger meedelen....Was voor mij dit jaar helaas te kort dag, volgend jaar herkansing?
Mijn fout...Dan zullen we de datum wat vroeger meedelen....Was voor mij dit jaar helaas te kort dag, volgend jaar herkansing?
Ge had beter zelf wat meer fotookes genomen in plaats van mij en mijn angsten in de gaten te houden .Kristal blij als een kind zien rondhuppelen met haar fotokodakske op de containerterminal was alvast een zeer mooie beloning voor alles !Ik heb haar noog nooit zo enthousiast gezien over iets...
Als beloning krijgt ze een ritje in de kraan van Tim, hahahahaha
Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.Tenminste....als je nog wil omgaan met Toyota rijders ...jaja het ding is gearriveerd![]()
Ben er vandaag al mee door je wijk gereden !!!Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.Tenminste....als je nog wil omgaan met Toyota rijders ...jaja het ding is gearriveerd![]()
Al reeds heel erg merci Philip .