Hopelijk ben ik er ook bij. Creemers is druk bezig mijn 75 te herstellen van een kapotte motor en vliegwiel wat gebeurt is tijden het ss op assen.
En waarschijnlijk komt me vader met de spider ook.
MVG, Peter
Dat lijkt me ook geen straf...Jammer maar helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn![]()
Dat weekend zit ik nl. in Barcelona
Alfa 33 16V QV voldoet toch nog niet aan de eisen van de "Sportscar Spring RAlly", terwijl toch ondertussen zeldzamer dan een porscheGenieten jullie nog maar even van Limburg nu het nog mooi en rustig is. Een week later komen @@ en ik de rust verstoren![]()
Jammer dat daar zo weinig Alfa-animo voor is.
Ai, ik was er al bang voor. Ik heb de Alfetta jaren geleden ingeruild voor een leuk gerestaureerde Fiat 500 R uit 1973. Deze is niet lang bij ons gebleven, omdat o.a. invoegen op de snelweg toch wel heel erg link was. Alfetta ingeruild bij Stef Visser in Heiloo. Prepareerde vroeger met succes de importeurs Alfa's voor op Zandvoort (33/75, Roger Ciapponi). De racetrailer staat nu nog steeds naast het bedrijfspand, bijna vergaan en onder het mos.@ gt1600Junior
Volgens het RDW is hij helaas in de alfahemel belandt
Kom je met de Montreal??Voila, voor de eerste keer sinds lange tjid
Co-piloot gevonden, en ik kom ookMet een ouwe alfa
Dat is het idee... Ik heb afgelopen week mijn spaarvarken weer leeg geschud bij de garage dus jaKom je met de Montreal??Voila, voor de eerste keer sinds lange tjid
Co-piloot gevonden, en ik kom ookMet een ouwe alfa