zo mei 17, 2009 23:48
Beste allemaal,
Erg goed dat er zo veel interesse is en iedereen al in de startblokken staat maar voordat iedereen mij overstelpt met vragen.........eerst eens kijken hoeveel inschrijvingen er gaan binnen komen. Mijn inschatting is dat het er 200+ gaan worden, daarna gaan we dat organisatorisch op de rit te zetten. De inschrijvers krijgen automatisch een update (e-mail) wanneer er vorderingen zijn en wanneer de inschrijvingen definitief gemaakt moet worden en hoe dat zal gaan.
Verder lees ik dat er een aantal van jullie niet bekend zijn met de Buitenlandrit. Zaken als service auto, reserve onderdelen, geen V-bakken uiteraard, worden uiteraard georganiseerd en zijn beschikbaar voor de deelnemers. Voor vertrek een verplichte technische keuring zal er waarschijnlijk ook zijn. In het verleden is gebleken dat er veel auto's technisch niet voorbereid waren op een tocht van zo'n 3.000 km, je moet immers ook weer naar huis of verder op vakantie.
Wat betreft de prijs; dit is een inschatting, de organisatie wordt, voor zover mogelijk, afgestemd op het aantal inschrijvers. Het moet voor iedereen leuk zijn, ook financieel.
Vreemd genoeg zijn er toch veel mensen die het Klaverblaadje slecht lezen en van niets weten..........ook de die-hards........wil je mee.....meld je dan aan, zie die aankondiging op de site of KB 125.
Ik verwacht eind juni meer info te hebben, dat zal in het Klaverblaadje en op de site gepubliceerd worden.
Alvast veel voorpret gewenst......we houden jullie op de hoogte.
Met vriendelijke Alfa groet,
Gerrit Mobach
voorzitter