Hallo allemaal!
Ik kom ook de registerdag bezoeken
Heb er zin in!
Groeten
Door Gerwen zeker... Daar rij ik bijna dagelijks mijn rit doorheen. We hebben wel net de Branatorit gehad, die startte in Eindhoven en eindigde bij Velkenswaard.Zou het echt leuk vinden om te komen!
Maar moet alleen komen, dus ik ken verder niemand.
Jaja die leer je wel kennen, als het zo makkelijk was.
En alleen daar naar toe rijden is al 175 km, dan daar nog rijden en 's avonds nog heel thuiskomen.
Ik weet het nog niet.
Kan er de volgende keer niet een registerdag/rit door brabants land worden georganiseerd? Ook heel mooi hoor!
Suus
Alleen op 5 juli, geen overnachting, de rit heen en weer is prima te doen en met een Alfa nooit een strafHe, verdorie!
Volgende keer doe ik mee zeker als het redelijk in de buurt is, ze was niet eerder klaar.
Ga jij daar heen 5 juli? Met overnachting ofzo?
Zou het heel leuk vinden de 5de, wel een hele onderneming.
Maar door Gerwen... zou kunnen
That's the spirit, met welke Alfa kom je???Alleen op 5 juli, geen overnachting, de rit heen en weer is prima te doen en met een Alfa nooit een strafHe, verdorie!
Volgende keer doe ik mee zeker als het redelijk in de buurt is, ze was niet eerder klaar.
Ga jij daar heen 5 juli? Met overnachting ofzo?
Zou het heel leuk vinden de 5de, wel een hele onderneming.
Maar door Gerwen... zou kunnen
Hopelijk met de Spider, dat zal optisch de minst mooie Spider in het register worden maar dan doe ik degene met de dan op 1 na minst mooie Spider een plzier mee (maar eigenlijk vind ik dat zelf dus niet leuk...), anders gewoon met de 147, ik heb begrepen dat daarvoor ook een aparte plek ingeruimd wordt. Ik heb de illusie dat de 33 Permanent 4 tegen die tijd zal rijden maar opgegeven.
That's the spirit, met welke Alfa kom je???
Gr Roel
Okee, de 147 is okee, echter de golden oldies zijn ook van herte welkom, een juiste mixage van oud en nu is helemaal okay!!Hopelijk met de Spider, dat zal optisch de minst mooie Spider in het register worden maar dan doe ik degene met de dan op 1 na minst mooie Spider een plzier mee (maar eigenlijk vind ik dat zelf dus niet leuk...), anders gewoon met de 147, ik heb begrepen dat daarvoor ook een aparte plek ingeruimd wordt. Ik heb de illusie dat de 33 Permanent 4 tegen die tijd zal rijden maar opgegeven.
That's the spirit, met welke Alfa kom je???
Gr Roel
Ja...Ik ben alleen nog geen lid van SCARB *bukt om klappen te ontwijken*. Is dat een probleem?
Nou, dan gaan we dat eens even regelenJa...Ik ben alleen nog geen lid van SCARB *bukt om klappen te ontwijken*. Is dat een probleem?
Niet dat we klappen gaan uitdelen , maar lidmaatschap van de SCARB of ARTC155 is een vereiste.
Bij goed weer komen er meer brabanders hoor. Dus onderweg afspreken en in colonne rijden een goed idee? (is toch net even minder alleen zeg maar)Zou het echt leuk vinden om te komen!
Kan er de volgende keer niet een registerdag/rit door brabants land worden georganiseerd? Ook heel mooi hoor!
Suus