Wij zijn ook weer thuis en hebben ontzettend veel plezier gehad!
Organisatie bedankt en tot de volgende ronde
Ciao Olaf & Nance
leuke start met verrassing, erg mooi weer en een mooie tocht (wel wat erg veel hobbels voor de verlaagde auto`s)
helaas trapte ik door de koppelingscilinder heen en moesten we weer naar huis. de ANWB was zo vriendelijk even te slepen.
volgende keer weer beter!
(soms moet je toch wel wat over hebben voor dit merk!)
niet het beste uitzicht als je in de alfa zit
We hadden groot materiaal ingezet toen bleek dat de Alfaclub een ritje had :leuke start met verrassing, erg mooi weer en een mooie tocht (wel wat erg veel hobbels voor de verlaagde auto`s)
helaas trapte ik door de koppelingscilinder heen en moesten we weer naar huis. de ANWB was zo vriendelijk even te slepen.
Beetje jammer dat ze drie auto's nodig hadden om 1 wiel te verwisselen van een MiniWe hadden groot materiaal ingezet toen bleek dat de Alfaclub een ritje had :leuke start met verrassing, erg mooi weer en een mooie tocht (wel wat erg veel hobbels voor de verlaagde auto`s)
Wat is daar jammer aan Rob? Of heb je solo leedvermaak gezien de springende smileys?Beetje jammer dat ze drie auto's nodig hadden om 1 wiel te verwisselen van een Mini