Heeft het SCARB die dag ook een eigen pit-box?
Mocht je remvloeistof willen flushen oid? Spullen uit je auto kunnen halen en ergens neer leggen voor vrijrijden?
Als het goed is, komen wij ook met de Alfetta.... kunnen ze weer even aan elkaar snuffelen. :pPietsje last minute, maar nét nog ingeschreven met de 116 Giulietta, da's dus mooi parkeren én rijden volgende week zondag!
Ik heb hier ook nog Italiaanse koffie van je staan om aan te snuffelen Zal proberen er aan te denken en ze mee te nemen.Als het goed is, komen wij ook met de Alfetta.... kunnen ze weer even aan elkaar snuffelen. :pPietsje last minute, maar nét nog ingeschreven met de 116 Giulietta, da's dus mooi parkeren én rijden volgende week zondag!
net te laat met inschrijvenUpdate: zie openingspost. Inschrijven is niet meer mogelijk.
Je kan nog wel gewoon kaarten gratis krijgen hoornet te laat met inschrijvenUpdate: zie openingspost. Inschrijven is niet meer mogelijk.
Die kans zit er in. Ik heb in ieder geval lijsten bij me met de volgorde van de aanmeldingen. Met uitdelen beginnen we dus vooraan. Ik weet ook niet hoeveel 'startbewijzen' we per sessie krijgen.Wanneer weten we of we ook de baan op kunnen? Of is dat pas als we op CPZ zijn?
hoe dan pm me even wil der 4Je kan nog wel gewoon kaarten gratis krijgen hoornet te laat met inschrijvenUpdate: zie openingspost. Inschrijven is niet meer mogelijk.
Gewoon via de site van viva italia, staat geloof ik ook waar je wel kan parkeren.hoe dan pm me even wil der 4Je kan nog wel gewoon kaarten gratis krijgen hoornet te laat met inschrijven