Dat hoop je dan toch. Voor hetzelfde geld deel je het bubbelbad met de hele verdieping....Zaag & CC : check!
(....met eigen bubbelbad.... )
Heb jij dan een deelbubbelbad geboekt voor dat geld? (Is dat die Brabantse gezelligheid??)
Dat hoop je dan toch. Voor hetzelfde geld deel je het bubbelbad met de hele verdieping....
Nee joh, ík heb niks geboekt... Ook dit jaar zal ik weer schitteren door afwezigheidHeb jij dan een deelbubbelbad geboekt voor dat geld? (Is dat die Brabantse gezelligheid??)
Dat hoop je dan toch. Voor hetzelfde geld deel je het bubbelbad met de hele verdieping....
Was daar een bar ? Kan ik me niets van herinneren ....Welk hotel doe je?Assen heeft niet direct mijn voorkeur, maar toch alvast een hotelletje geboekt.
Zandvoort heeft het strand en is daardoor voor mij leuker, al hebben we er dit jaar
niet echt wat aan gehad.
Is het eigenlijk leuk borrelen in Assen ?
Patrick.
V/d valk heeft een erg aangename bar weet ik nog...
Grtz,fRank
Dat lag misschien aan dit:Was daar een bar ? Kan ik me niets van herinneren ....Welk hotel doe je?Assen heeft niet direct mijn voorkeur, maar toch alvast een hotelletje geboekt.
Zandvoort heeft het strand en is daardoor voor mij leuker, al hebben we er dit jaar
niet echt wat aan gehad.
Is het eigenlijk leuk borrelen in Assen ?
Patrick.
V/d valk heeft een erg aangename bar weet ik nog...
Grtz,fRank