Ben ik druk mee bezig, maar het gaat niet zo vlot! Ik doe het dan ook niet zo vaak als bepaalde andere mensen op het forum!raimon schreefAnders ga jij even een Alfa kopenVertel jij nou eerst maar wat je gekocht hebt/gaat kopen!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ben ik druk mee bezig, maar het gaat niet zo vlot! Ik doe het dan ook niet zo vaak als bepaalde andere mensen op het forum!raimon schreefAnders ga jij even een Alfa kopenVertel jij nou eerst maar wat je gekocht hebt/gaat kopen!
Das een mooie periode om eventueel vrij te krijgen.......de datum wordt ws eind oktober begin november.
5 nov in iedergeval niet. dan ben ik 12,5 jaar getrouwd en wil dat op een andere manier vieren ipv met Alfa´sDas een mooie periode om eventueel vrij te krijgen.......de datum wordt ws eind oktober begin november.
nm vrije week-enden zijn: 15-16 oktober 5-6 november (2 werken -1 vrij)
als het hier buiten gaat vallen, dan zo snel mogelijk een berichtje zodat ik verlof
kan aanvragen
Nee, dat wil ik mezelf niet aandoen (te veel emotie op één dagKan dat niet samen dan![]()
heb wel zin in een workshop/feessie![]()
GrZzzzzzzzz Willem
oh nee? 20 procent van de ongelukken komt door drank in het verkeer. 80 procent dus niet. wat is nou veiliger?en bier en auto rijden gaat niet samen