Leuke opzet om de merken apart te laten parkeren, had trouwens de indruk dat t vanmiddag aardig druk was.
Beurs an sich leek een stuk kleiner van opzet maar ach het bandentrappen op de parking was toch altijd al leuker...

Grtz,fRank
Okay.Zo, ook weer thuis.
Volgend jaar weer in Houten?
Don't get me started, ik begon op het laatst echt een gebroken pickup-plaat te lijken.Oliematje iemand??
Schijnt toch altijd voor veel mensen moeilijk te zijn zich 'gewoon te comformeren' aan regels. Een beetje goodwill te tonen deze er ook goed onder te leggen en later weer ff netjes terug te brengen als je daar uitgenodigd wordt je auto gratis te parkeren. Typisch nederland altijd die eeuwige vraag waarom en wat heeft het voor een zin voor men iets wil doen.
Het terrein wordt voor diverse buitengelegenheden gebruikt, en wil op die bestrating geen olievlekken: Ik heb daar geen enkele moeite mee onder mijn vrijwel nieuwe MiTo, kleine moeite.
+1Schijnt toch altijd voor veel mensen moeilijk te zijn zich 'gewoon te comformeren' aan regels. Een beetje goodwill te tonen deze er ook goed onder te leggen en later weer ff netjes terug te brengen als je daar uitgenodigd wordt je auto gratis te parkeren. Typisch nederland altijd die eeuwige vraag waarom en wat heeft het voor een zin voor men iets wil doen.
Het terrein wordt voor diverse buitengelegenheden gebruikt, en wil op die bestrating geen olievlekken: Ik heb daar geen enkele moeite mee onder mijn vrijwel nieuwe MiTo, kleine moeite.
Schijnt toch altijd voor veel mensen moeilijk te zijn zich 'gewoon te comformeren' aan regels. Een beetje goodwill te tonen deze er ook goed onder te leggen en later weer ff netjes terug te brengen als je daar uitgenodigd wordt je auto gratis te parkeren. Typisch nederland altijd die eeuwige vraag waarom en wat heeft het voor een zin voor men iets wil doen.