Wat een belachelijk gedoe daar met die oliematjes.
Bij aankomst kreeg ik aanwijzingen van twee parkeerfiguren tegelijk hoe ik mijn auto neer moest zetten. De ene legde het matje neer en de andere wees mij hoe ik moest parkeren. Ik heb de aanwijzingen van de beide heren precies opgevolgd en mijn auto stond toen met het linkervoorwiel op het matje. Het matje lag dus niet onder motorblok en/of versnellingsbak. Bestaat er groot gevaar dat een linkervoorwiel olie gaat lekken?
Bij vertrek was het nog veel belachelijker. Bij het uitrijden vroeg de portier (waarvoor zijn er eigenlijk portiers bij de uitgang nodig, dat is toch altijd alleen bij de ingang?) om mijn oliematje bij hem in te leveren. Sorry, maar wat dacht u nou zelf? Als het uitgangspunt is dat mijn auto olie lekt en dat er daarom een matje onder moet, denkt u dat ik zo'n vieze drekkige oliemat dan in de auto meeneem op mijn schone bekleding of op schoot op mijn schoongewassen broek om hem dan bij de uitgang weer in te leveren? Dat dacht ik niet. (En dan heb ik het nog niet eens over alle eerdere bezoekers wiens auto's op hetzelfde matje hebben staan druppen, ik heb niet de indruk dat die dingen na elk gebruik gereinigd worden.) Dat matje laat ik dus liggen op de plek waar u het zelf heeft neergelegd en daar mag u het ook zelf weer weghalen.
(Verder een prima dag hoor, ik zie het maar als extra amusement
)
.