Nee hoor, dan hoef je je niet aan te melden....hallo allemaal
ik wil alleen maar onderdelen kopen dan hoef je je eigen toch niet aan te melden
en sorry ik had het niet gezien dat het vooraan stond waarschijnlijk erover heen gelezen
gr berlina
Nee hoor, dan hoef je je niet aan te melden....hallo allemaal
ik wil alleen maar onderdelen kopen dan hoef je je eigen toch niet aan te melden
en sorry ik had het niet gezien dat het vooraan stond waarschijnlijk erover heen gelezen
gr berlina
Dat is juist (ik lees ook niet goedik wil alleen maar onderdelen kopen dan hoef je je eigen toch niet aan te melden
Van waar dit besluit, was andere jaren toch anders?LET OP!!
Dit jaar toegang door vertoon SCARB lidmaatschap, dit mag uiteraard nog met de pas van 2007.
Ik hoop niet dat er een hoop mensen voor niets komen.
Och, ik zou liever met jou meerijden, in een QV zit ik toch wat meer op mijn gemak dan in een TDHé wat jammer Yuri, ik wilde net vragen met wie kan ik meerijden?
een 147 QV?????Och, ik zou liever met jou meerijden, in een QV zit ik toch wat meer op mijn gemak dan in een TDHé wat jammer Yuri, ik wilde net vragen met wie kan ik meerijden?en de 3.5 is nog in winterslaap...
Duitsche import dan toch, en dan is het alsnog een (J)TDeen 147 QV?????Och, ik zou liever met jou meerijden, in een QV zit ik toch wat meer op mijn gemak dan in een TDHé wat jammer Yuri, ik wilde net vragen met wie kan ik meerijden?en de 3.5 is nog in winterslaap...
LET OP!!
Dit jaar toegang door vertoon SCARB lidmaatschap, dit mag uiteraard nog met de pas van 2007.
Ik hoop niet dat er een hoop mensen voor niets komen.