Dan zet ik u erbij in't vet, elioTheo Romeo denkt er ook serieus aan om deel te nemenScarabeo der ook bijgezet.
En Edspider85 ook toegevoegd![]()

Dan zet ik u erbij in't vet, elioTheo Romeo denkt er ook serieus aan om deel te nemenScarabeo der ook bijgezet.
En Edspider85 ook toegevoegd![]()
oude kart geen optie?@ Elio:
Is er nu nog een plaatsje vrij in de super??? of rijd ik met de 155 8v (ga hem welicht op garageplaten zetten)
greatz
Ik laat u zo snel mogelijk iets weten! Enne, als ge uw garageplaten hebt, moeten we dringend de 75 nog eens uitlaten!@ Elio:
Is er nu nog een plaatsje vrij in de super??? of rijd ik met de 155 8v (ga hem welicht op garageplaten zetten)
greatz
Ah ja, dan kan ik die gebruiken om de 75 tot bij Kristof te krijgenGARAGEPLATEN![]()
![]()
![]()
![]()
Zééééééééééééééééér interessant
Ik heb plaats voor jou@ Elio:
greatz
Ge kunt natuurlijk ook de remmen alleen tot bij hem brengen (die van mijn 75 liggen daar nu ook ter revisieAh ja, dan kan ik die gebruiken om de 75 tot bij Kristof te krijgenGARAGEPLATEN![]()
![]()
![]()
![]()
zodat nu eindelijk het remprobleem eens opgelost geraakt
't Is meer het remsysteem dan de remmen zelf hoor.Ge kunt natuurlijk ook de remmen alleen tot bij hem brengen (die van mijn 75 liggen daar nu ook ter revisieAh ja, dan kan ik die gebruiken om de 75 tot bij Kristof te krijgenGARAGEPLATEN![]()
![]()
![]()
![]()
zodat nu eindelijk het remprobleem eens opgelost geraakt)
spijtig genoeg heb ik geen oldtimer exemplaar ter beschikking...oude kart geen optie?@ Elio:
greatz![]()