Kom ook met de 155 of met de Sud! Tevens komt mijn broertje met z'n net aangeschafte 156 GTA
Alleen weet ook iemand waar de briefing wordt gehouden? stond volgens mij niet in de brief?
Briefing is denk ik net als voorgaande jaren in de persruimte, wordt op de plattegrond Met een i aangegeven.Kom ook met de 155 of met de Sud! Tevens komt mijn broertje met z'n net aangeschafte 156 GTA
Alleen weet ook iemand waar de briefing wordt gehouden? stond volgens mij niet in de brief?
Kunnen we over praten hoor... En al die emmertjes water en poetsmiddelen heb ik dus geen zin in. Het is echt mijn hobby niet om de auto's te poetsen...@Alfagek: wat schuift t? Bovendien, zo n 164 heeft nogal wat emmertjes sop nodig, hahaha! C y'all @ TT-circuit, greetz
Dat klopt, in de persruimte, ter hoogte van de i op de plattegrond op de 1e verdieping wordt de briefing gehouden.Briefing is denk ik net als voorgaande jaren in de persruimte, wordt op de plattegrond Met een i aangegeven.Kom ook met de 155 of met de Sud! Tevens komt mijn broertje met z'n net aangeschafte 156 GTA
Is het diff weer gemaakt Toon?en wij zijn ook weer van de partij,hopelijk gepoets en al (de 33 dan )
Jammer, Sander!Damn,zie nu pas dat ik een paddock kaart nodig heb,ben te laat met inschrijven
Idd jammer. Heeft ook in het Klaverblaadje gestaan.Damn,zie nu pas dat ik een paddock kaart nodig heb,ben te laat met inschrijven