Just !Ik weet nog wel een goede reden om met de limo te komen.![]()
Ik heb vernomen, dat de GTV(co) er inmiddels ook klaar voor is => ik heb er zin in!![]()
Er komt een V6 expert helemaal vanuit Kaatsheuvel naar het blok kijken .

Just !Ik weet nog wel een goede reden om met de limo te komen.![]()
Ik heb vernomen, dat de GTV(co) er inmiddels ook klaar voor is => ik heb er zin in!![]()
Ooooh dan komen wij ook wel als het zo makkelijk isHet is zeer goed te doen zelfs .Is dit te doen, die verschillende kaarteleesdinges ?![]()
Kwestie van geenen ambras te krijgen in de auto![]()
Je kan gewoon lekker van A naar B rijden zonder je iets van het wedstrijdelement aan te trekken ook . Komen dus !!!
Inderdaad . Gewoon komen en niet kibbelen onderweg .Ooooh dan komen wij ook wel als het zo makkelijk isHet is zeer goed te doen zelfs .Is dit te doen, die verschillende kaarteleesdinges ?![]()
Kwestie van geenen ambras te krijgen in de auto![]()
Je kan gewoon lekker van A naar B rijden zonder je iets van het wedstrijdelement aan te trekken ook . Komen dus !!!
Zoals t er nu uitziet kom ik ook ff naar de start kijken willem.Kun je meteen nog even knuffelen met je ouwe lief Jolanda! Ik denk dat de Milka juul dan nog wel bij Barend staat. Zelf val ik weer met de neus in de boter, uh...boten. Werken dus, maar als er een gaatje is vlieg ik even heen en weer naar Etten Leur om toch nog wat wat op te snuiven![]()
groetz, wims
En als alles goed gaat met de Gtv sta ik ook gewoon aan de start met de Gtv
Tweewerf hoera ."Kwik flirt dit weekend met 20 graden
Zondag breekt de lente eindelijk door en krijgen we een voorproefje van de zomer. Het KMI voorspelt voor zondag temperaturen tot 18 graden Celcius. Sommige weervoorspellers opperen zelfs dat twintig graden haalbaar zal zijn."
( bron GVA)
Ach, zolang we maar met een gezellige bende zijn ! Ik kijk erg uit naar zondag ! Wij komen, zelfs in geval van beetje regen, met de Bertone. In extremis met de mafia-kar-met-fohnNu wordt het nog moeilijk kiezen met welke auto we gaan rijden, van de Spider hebben we al een mooi plaatje, maar het is aanlokkelijk om toch deze rit weer met de Spider te gaan rijden. Het zal een last-minute beslissing worden.
En deze keer ga ik echt even tijd nemen om Spike te verwennen .Nu wordt het nog moeilijk kiezen met welke auto we gaan rijden, van de Spider hebben we al een mooi plaatje, maar het is aanlokkelijk om toch deze rit weer met de Spider te gaan rijden. Het zal een last-minute beslissing worden.
Mijn Gauloise-adem staat geheel ter uwer beschikking .Ach, zolang we maar met een gezellige bende zijn ! Ik kijk erg uit naar zondag ! Wij komen, zelfs in geval van beetje regen, met de Bertone. In extremis met de mafia-kar-met-fohn