Vandaag was een superdag !!!
We gingen met een paar man alvast vroeg het silverdome complex toe. Om wat dingen voor te bereiden. Toen we om 11 uur aankwamen was het net gestopt met regenen. En begon zelfs de zon te schijnen.
Eerst even de kraampjes op hun plek gezet.
En aangezien onze modelauto kraam had afgezegd ivm de regen. Hadden we een kraam minder. Todat ik toevallig deze man zie staan met ze kofferbak vol modelauto's. Bleek dat hij over de meeting had gelezen in de autoweek. Gelijk aangeboden om bij de andere kraampjes te gaan staan. En naar eigen zeggen heeft hij nog aardig wat Mito's verkocht in 1:43 !
Daarna waren we er klaar voor. Tussen 11:30 en 13:00 uur kwamen de mensen al binnen druppelen. (gelukkig, we waren wat bang dat veel mensen afgeschrikt zouden worden door de regen s'morgens) Maar niets was minder waar zo rond 13:00 uur kwamen de verschillende colonnes binnen. (wat altijd een mooi gezicht is)
We hebben op een gegeven moment zo'n 220 alfa's geteld.!!!!!!!!!!
Zelfs een aantal internationale gasten !!
Ik schat zo'n 10 belgen en een Engels man.
Ook dealer Maasland is nog langs geweest met een paar mooie Alfa's (waarvoor dank)
Ik denk dat ook namens Bas spreek dat het een geslaagde meeting was. En dat we erg blij waren met de opkomst. Iedereen die is gekomen hiervoor bedankt.
En als afsluiting hebben we nog na de meeting met een gezellig groepje van 14 personen gegeten bij de Italiaan in het centrum.
Top dag dus !