Geen probleem!@ Sander : nogmaals dank voor de nummerplaat pluggen/ tsjoepekes ... of hoe die dingen ook mogen heten
Nu wel een mooi plaatje laten maken he

Idd bert, er zijn er meer, die hopen op een vervolg.

Geen probleem!@ Sander : nogmaals dank voor de nummerplaat pluggen/ tsjoepekes ... of hoe die dingen ook mogen heten
En natuurlijk hebben we ook fotookes gemaakt :
Deze morgen met een beetje een bang hartje naar het Zuiden vertrokken , omdat de stad toch nog wel gehuld was in een dik misttapijt .
Zelfs op het verzamelpunt in Eke konden we mekaar amper zien , maar vol goede moed en net op het nippertje MET prachtig witte MiTo richting Oudenaarde gevaren .
Ik heb ooit als eens gezegd dat de weergoden Alfisten moeten zijn , naar aanleiding van de Flandrienrit vorig jaar ...
Ze hadden ook vandaag duidelijk hun goedkeuring verleend aan dit gebeuren , want op een aantal kilometer van Oudenaarde werden we omarmd door een stralende zon !!! En natuurlijk bij aankomst door een hele vloot lachende mensen met prachtige bolides . EN een cameraploeg .
.
Zalig geregeld Geert !!!!
En deze kortzin zegt eigenlijk alles ...
Er was een mooie ontvangst.
Iedereen was even vriendelijk en vrolijk en stak hier en daar een handje toe .
We werden duidelijk gebrieft .
Het roadbook was smetteloos in mekaar getimmerd .
De route was prachtig .
Kortom : Een dikke proficiat aan G en G voor deze mooie dag !!! Merci , ook aan alle mensen die een bijdrage geleverd hebben en de Geekes hebben gesteund .![]()
Het enige minpunt , wat mij betreft , was het feit dat ik niet genoeg met iedereen heb kunnen praten . Maar dat is natuurlijk ook mijn eigen schuld , want ik wou nog één keer dit jaar het cabriogevoel ervaren en dus RIJDEN . Dat is ook de reden dat we rond 18h toch maar Gentwaarts zijn gekeerd . Dus sorry dat we geen afscheid hebben genomen van iedereen, maar we zien malkander zeker weer !!!
Potverkoffie wat een toffe bende !!!
Forza Zela .Gisteren, heel leuke maar vermoeiende dag!
Mooi weer,knappe Alfa s en toffe mensen leren kennen![]()
Zelfs (ex) streekgenoten![]()
Die ik gelukkig een eindje mocht volgen, anders zat ik nu mischien nog in Ronse
![]()
![]()
![]()
Organisatie heel goed , mooie route![]()
Tot volgend jaar
Forza Zela .Gisteren, heel leuke maar vermoeiende dag!
Mooi weer,knappe Alfa s en toffe mensen leren kennen![]()
Zelfs (ex) streekgenoten![]()
Die ik gelukkig een eindje mocht volgen, anders zat ik nu mischien nog in Ronse
![]()
![]()
![]()
Organisatie heel goed , mooie route![]()
Tot volgend jaar![]()
Je hebt echt een prachtexemplaar en zoals we je gisteren al vertelden : Je Bella zou niet misstaan op SCARB-evenementen .![]()
![]()
Trouwens : Leuk dat je even oud bent als de naam van je wagen .
Zelden zo'n duidelijk flitsfoto gezien
@Sander : De boete volgt nog .![]()
Als je de volgende keer pech hebt ofzo, mag je mee rijden met mijHeb wat gemist zo te lezen, had zelf niet verder geraakt want motor wil al twee dagen niet starten (ik denk de delco), achja het is ook altijd wat
.
Moet je maar 1 keer zeggenAls je de volgende keer pech hebt ofzo, mag je mee rijden met mijHeb wat gemist zo te lezen, had zelf niet verder geraakt want motor wil al twee dagen niet starten (ik denk de delco), achja het is ook altijd wat
.
![]()
![]()
Ciao!
Wel braaf zijn heMoet je maar 1 keer zeggenAls je de volgende keer pech hebt ofzo, mag je mee rijden met mijHeb wat gemist zo te lezen, had zelf niet verder geraakt want motor wil al twee dagen niet starten (ik denk de delco), achja het is ook altijd wat
.
![]()
![]()
Ciao!, zal ik onthouden, bedankt