Welke datum geeft jouw voorkeur?

Peiling eindigde op ma sep 15, 2008 10:47

28 september
22%
2
12 oktober
67%
6
26 oktober
11%
1

Totaal aantal stemmen: 9
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE --> 12 OKTOBER

ma okt 13, 2008 10:19

@ Sander : nogmaals dank voor de nummerplaat pluggen/ tsjoepekes ... of hoe die dingen ook mogen heten :thumbs:
Geen probleem!

Nu wel een mooi plaatje laten maken he ;)

Idd bert, er zijn er meer, die hopen op een vervolg. 8) :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Tourrit IL GIRO NELLE COLLINE --> 12 OKTOBER

ma okt 13, 2008 10:35

Zo,was weer een prachtige dag met zeer mooi weer en een prachtige rit!
Complimenten aan Geert en de rest van de organisatie :thumbs:

Het gezelschap voor deze dag was ook weer zeer aangenaam :shock:

En als kers op de taart zag ik gisteravond op de regionale t.v. nog een mooie reportage van de Giro met jawel vol in beeld de Gtv en Kristal en Manu die het dak van de Duetto naar beneden doen.Ook Marino nog vol in beeld en intervieuw vanuit de rijdende Montreal. 8)
Ik had jammer maar helaas geen gelegenheid om de reportage op te nemen. :? Wie wel? En kan het eventueel online zetten???

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma okt 13, 2008 10:40

Als je naar http://www.avs.be/ gaat en je gaat naar nieuws en dan zondag selecteren kun je het waarschijnlijk online bekijken.Ik zelf kan het zelf niet afspelen helaas omdat er bij mij schijnbaar een protocol ontbreekt die windows-media player nodig heeft om af te kunnen spelen. :?

Edspider85
Member
Member

ma okt 13, 2008 10:43

Eerst & vooral een dikke merci aan Geert & Gerda voor een aangename dag.

Wij vertokken hier in Denderleeuw met een dikke mist & zijn via Ninove & Brakel naar Oudenaarde gereden. Bij aankomst was de zon al uit & was het heerlijk warm aan het worden , net wat wij als Alfisten willen voor een heerlijke rit door de Vlaamse Ardennen. Wij zijn als laatste op ons gemak de rit begonnen ( een paar dingen regelen voor de organisator/s) . Ff later zijn we Bjorn & Steve tegen gekomen & hebben zo samen gereden tot aan de Zwalmmolen waar we verschillende Alfisten tegen kwamen. Na wa eten & drinken zijn we in groep verder gereden tot in Ronse ( met enige vertraging). Eens daar aangekomen was het weer overal Alfa’s waar je keek. Hier hebben we weer oude bekenden gezien & een gezellige babbel kunnen doen.En dan weer vertrokken (rond 17h15) naar het eind bestemming…..Oudenaarde.

Tot mijn grote spijt heb ik niet veel foto’s van deze heerlijke dag kunnen maken, maar voor Nancy & Mij was het gewoon genieten van de gezellig compagnie & het lekker eten bij Cesar’s ( pas thuis om 23h30).

Groeten & iedereen & bedankt voor een gezellige dag..
Red Alfa Spider 2000 1985 model with Weber 45DCOEcarb's

Pinin 66
Alfaforum.nl lid

GGspider
Member
Member

wat een toffe bende

ma okt 13, 2008 13:31

Beste deelnemers aan de GIRO,

Ben wat laat op dit forum geraakt, maar ben met 'babe Gerda' (zoals Pieter haar noemde) wat in de kribbe blijven liggen na die goed gevulde zondag gisteren.

Ik ben ontzettend tevreden met het resultaat van deze tourrit.
Na uren teken- en voorbereidingswerk, telefoons her en der om alles in goeie banen te krijgen en opvolging tot op de laatste minuut, kunnen we alleen maar besluiten dat dit alles niet voor niks is geweest.

Al wie erbij was, was vol lof,... genoot van de rit, van de alfisten-fanatiekelingen in de buurt, van het lekker weertje, van de ontvangst bij Cesar, van de gezellige babbel tijdens een lekkere pint...
Kortom...al zeg ik het zelf DE GIRO WAS EEN GROOT SUCCES.

Ik kan er dan alleen maar héél blij mee zijn dat alle moeite niet voor niks is geweest en het feit dat er zoveel positieve reacties kwamen BRENGT ONGEZIENE VOLDOENING.

Van harte bedankt ook aan al degenen die stilzwijgend meewerkten en hun steentje bijdroegen aan deze tourrit. Ik ga hun namen niet opsommen uit schrik dat ik iemand zal vergeten.
Maurene....een fantastisch mooi cado kreeg ik nog zondagavond, heel persoonlijk werk, krijgt een aparte plaats in ons huis. Dit beschouw ik als een troffee voor het slagen van dit evenement.

Ik vermoed dat ik, gezien de grote vraag ernaar uit verschillende hoek, deze tourrit volgend jaar zal kunnen overdoen.

Nogmaals: van harte bedankt voor jullie aanwezigheid, collegialiteit, aangenaam gezelschap.
EN WE DOEN HET ZEKER VOLGEND JAAR OVER

---
Wie de tv-reportage wil bekijken kan dit de ganse week op
www.avs.be
klik links op 'zondag'
klik op de ronde knop 'nieuws'

Ongelooflijk veel groeten
Geert van GGspider

SPIDERVELOCE1750

ma okt 13, 2008 16:39

Even knippen en plakken wat mij gisteren allemaal te binnen schoot . :lol:

Deze morgen met een beetje een bang hartje naar het Zuiden vertrokken , omdat de stad toch nog wel gehuld was in een dik misttapijt .

Zelfs op het verzamelpunt in Eke konden we mekaar amper zien , maar vol goede moed en net op het nippertje MET prachtig witte MiTo richting Oudenaarde gevaren .

Ik heb ooit als eens gezegd dat de weergoden Alfisten moeten zijn , naar aanleiding van de Flandrienrit vorig jaar ...

Ze hadden ook vandaag duidelijk hun goedkeuring verleend aan dit gebeuren , want op een aantal kilometer van Oudenaarde werden we omarmd door een stralende zon !!! En natuurlijk bij aankomst door een hele vloot lachende mensen met prachtige bolides . EN een cameraploeg .
.
Zalig geregeld Geert !!!!

En deze kortzin zegt eigenlijk alles ...

Er was een mooie ontvangst.
Iedereen was even vriendelijk en vrolijk en stak hier en daar een handje toe .
We werden duidelijk gebrieft .
Het roadbook was smetteloos in mekaar getimmerd .
De route was prachtig .

Kortom : Een dikke proficiat aan G en G voor deze mooie dag !!! Merci , ook aan alle mensen die een bijdrage geleverd hebben en de Geekes hebben gesteund . :thumbs:

Het enige minpunt , wat mij betreft , was het feit dat ik niet genoeg met iedereen heb kunnen praten . Maar dat is natuurlijk ook mijn eigen schuld , want ik wou nog één keer dit jaar het cabriogevoel ervaren en dus RIJDEN . Dat is ook de reden dat we rond 18h toch maar Gentwaarts zijn gekeerd . Dus sorry dat we geen afscheid hebben genomen van iedereen :oops: , maar we zien malkander zeker weer !!!

Potverkoffie wat een toffe bende !!!

En natuurlijk hebben we ook fotookes gemaakt :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer , zoals steeds bij deBATjes , alwaar de lading van Manu in de loop van de week ook zal verschijnen .

@Marco : Inderdaad leuk dat stukje op AVS . :D

@Sander : De boete volgt nog . :lol: :wink:

Trenta3
Guru
Guru

ma okt 13, 2008 19:00

Gisteren, heel leuke maar vermoeiende dag!
Mooi weer,knappe Alfa s en toffe mensen leren kennen :D
Zelfs (ex) streekgenoten :wink:
:driving: Die ik gelukkig een eindje mocht volgen, anders zat ik nu mischien nog in Ronse :lol: :lol: :lol:
Organisatie heel goed , mooie route =D>
Tot volgend jaar [-o<
In My Garage;

'11 Alfa Romeo Spider 1750 TBI
'79 Alfa Romeo Spider 2000
'17 Abarth 595c Turismo Bicolore

SPIDERVELOCE1750

ma okt 13, 2008 20:07

:driving: Die ik gelukkig een eindje mocht volgen, anders zat ik nu mischien nog in Ronse :lol: :lol: :lol:
Tot volgend jaar [-o<
Forza Zela . :lol:

Je hebt echt een prachtexemplaar en zoals we je gisteren al vertelden : Je Bella zou niet misstaan op SCARB-evenementen . 8) :wink:

Trouwens : Leuk dat je even oud bent als de naam van je wagen . :mrgreen:

Trenta3
Guru
Guru

ma okt 13, 2008 22:25

Tot volgend jaar [-o<
Forza Zela . :lol:

Je hebt echt een prachtexemplaar en zoals we je gisteren al vertelden : Je Bella zou niet misstaan op SCARB-evenementen . 8) :wink:

Trouwens : Leuk dat je even oud bent als de naam van je wagen . :mrgreen:

Jullie spider is ook een echte beauty hoor! heel mooi 8)
Even oud als mijn wagen, ik hoop dat je wel mijn 33 bedoelt en niet mijn 159 :jumping:
Groetjes

Oja! knappe fotos hoor, klasse! Bedankt he! :thumbs:
In My Garage;

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

ma okt 13, 2008 22:54

Heb wat gemist zo te lezen :cry: , had zelf niet verder geraakt want motor wil al twee dagen niet starten (ik denk de delco), achja het is ook altijd wat :D .

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

di okt 14, 2008 11:17

Afbeelding

@Sander : De boete volgt nog . :lol: :wink:
Zelden zo'n duidelijk flitsfoto gezien :shock: ........................ ik denk, dat ik de hoogte van de boete wel kan raden. :lol:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Trenta3
Guru
Guru

di okt 14, 2008 16:46

Heb wat gemist zo te lezen :cry: , had zelf niet verder geraakt want motor wil al twee dagen niet starten (ik denk de delco), achja het is ook altijd wat :D .
Als je de volgende keer pech hebt ofzo, mag je mee rijden met mij :wink: :driving:
Ciao!
In My Garage;

BOR
Advanced Member
Advanced Member

di okt 14, 2008 16:52

schoon fotookes werderom :D
hier niks deze keer: toestel vergeten :oops:
1750 GTV - '69
Brera 3.2 - '06

Tom VDW
Guru
Guru
Contacteer: Website

di okt 14, 2008 19:10

Als je de volgende keer pech hebt ofzo, mag je mee rijden met mij :wink: :driving:
Ciao!
Moet je maar 1 keer zeggen :D , zal ik onthouden, bedankt :D

Trenta3
Guru
Guru

di okt 14, 2008 19:14

Ciao!
Moet je maar 1 keer zeggen :D , zal ik onthouden, bedankt :D
Wel braaf zijn he O:) :jumping:
In My Garage;

Terug naar “Evenementen”