Whoh heb jij een straat van jezelf?Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.Tenminste....als je nog wil omgaan met Toyota rijders ...jaja het ding is gearriveerd![]()

Grtz,fRank
Ps schoon fotookes, leuk dat gepiel met grijze achtergrond!

Whoh heb jij een straat van jezelf?Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.Tenminste....als je nog wil omgaan met Toyota rijders ...jaja het ding is gearriveerd![]()
Er wordt hier deze keer met recht en reden " kalf " geroepen door mijn teergeliefde echtgenoot .Ben er vandaag al mee door je wijk gereden !!!Wil jij dan aub niet meer door mijn straat rijden.Tenminste....als je nog wil omgaan met Toyota rijders ...jaja het ding is gearriveerd![]()
![]()
En eerstdaags komen we aanbellen, met de ganse avensis club !!! (Allemaal leeftijdsgenoten van Manu, op mij na)
Ge zijt het verplicht tegenover mijn angstzweet !!!Ik weet nog niet of ik de volgende reeks ga plaatsen![]()
Als ik die foto's zie die vanuit Gent op het net komen, daar kunnen wij als gewone stervelingen toch niet tegen op.....
Zoals ze hier zeggen: sjikke dinges
Ik had er bij wijze van grapje een " foutje " ingestopt , Sander . Goed opgemerkt !!! Ik zal er de volgende keer een witte plaat met rode letters opplakken , OK ?Heb al anderhalf uur zitten genieten van al die prachtige foto's (:thumbs:)...........wat zie ik?..
...Wie heeft er mijn nummerplaat (incl. omranding!) gestolen?!?!
Schitterende foto's inderdaad !!!!!Mooie fotookes weeral!Weer heel wat gemist.