Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

ma nov 03, 2008 01:04

AMI ieder jaar hetzelfde of zelfs minder, dat hoor je ieder jaar weer, toch blijven de mensen komen... Ik heb het in ieder geval naar mijn zin gehad :D lekker kleppen met talloze bekenden, gisteren plaatjes schieten, vandaag aan het 'werk'.

Kleine selectie:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sudman1500
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: SCARB 1 - 2 november: aanwezig op Auto Moto Italia

ma nov 03, 2008 08:13

AMI ieder jaar hetzelfde of zelfs minder, dat hoor je ieder jaar weer, toch blijven de mensen komen... Ik heb het in ieder geval naar mijn zin gehad :D lekker kleppen met talloze bekenden, gisteren plaatjes schieten, vandaag aan het 'werk'.

Kleine selectie:
Afbeelding
Dit lijkt wel op een heel gaaf Sudje!! :D

Zelf geen tijd gehad vandaag, waren druk in de weer voor het volgende klaverblaadje :wink:

Groet Sudman
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Wilbert ARparts
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 03, 2008 08:34

@ Rik..die groene !! :lol:
Wilbert AR Parts
"Life isn't just the front page, ...it's the comics too!"

'72 Giulia Super 1.3, '73 2000 Spider Veloce, '02 156 SW GTA, '17 Giulietta Multiair TCT Super

Zaagauto
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Locatie: Right smack down in the middle of my own universe...

ma nov 03, 2008 10:41

Heb het gevoel dat het voor de mensen die er al jaren (al dan niet met onderbrekingen...) komen meer een sociaal evenement is geworden dan strikt een auto / moto / Italia beurs...

Ik vraag me dan oprecht af hoe het moet zijn als je net je eerste Alfaatje hebt aangeschaft en besluit de beurs te bezoeken in de hoop de smaak van Italie te proeven...

Stond er verbaasd van hoeveel voor mij bekende gezichten er nog rondliepen op Zondag en hoevelen mij nog herkenden na toch een fors aantal jaren afwezigheid...

Ook opmerkelijk om te zien hoeveel standhouders er al jaaaaaren staan en hoe andere bekenden onder hen intussen al verstek laten gaan... vind dat toch wel een gemis... juist de oud papier stalletjes en de stalletjes met hoogst vage onderdelen maakten voor mij AMI juist altijd to AMI....

De prijs? Tsja... best fors... 30 ouderwetse guldens.... stevig aan de prijs voor een beurs die qua omvang krimpt en toch minder "uniek" aan het worden is qua sfeer... Ook best knullig om kortingsbonnen te geven die op een prijs van 13,50 geen 3,50 korting geven... had een hoop gehannes en gedoen met kleingeld bij de kassa gescheeld...

Voor straffe rokers natuurlijk ook wel bagger dat je de beurs moet verlaten, naar buiten gaan en daar een peukje opsteken...

Het afgezette deel van de parking was eerlijk gezegd ook wel bagger... vond de inhoud ervan nou niet echt boeiend en het weerhield ons ervan om echt de parking op te zoeken....

Wel een aantal forummers ontmoet die we in het wild toch niet zo heel snel zou tegenkomen... Leuk!

Eigenlijk geen auto's gezien die ECHT een OEH! & AAAH! effect teweeg brachten maar misschien ben ik ook wel redelijk blasee aan het worden wat dat betreft... maar het rijtje Abarths maakt erg veel goed!

Ondanks dat ik normaal gesproken niet karig ben met het aanschaffen van oud papier op een dergelijke beurs is de bescheiden buit beperkt gebleven tot twee originele onderdelenboekjes voor de Fiat 2300S Coupe...

Over de grotere aankopen kon mede door twijfel over authenticiteit helaas geen accoord gesloten worden....

Conclusie: een leuk sociaal evenement voor degenen die er bekenden tegen kunnen / willen komen, steeds minder interessant qua inhoud en redelijk aan de prijs howel dat laatste ook maar relatief is want een avondje naar de kroeg kost je aanzienlijk meer en dan ga ik toch echt liever naar AMI.
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...

wims
Guru
Guru

ma nov 03, 2008 14:37

Zoals altijd prima naar m'n zin gehad; helaas Allessandro niet gesproken (was uiteraard druk in gesprek, wilde niet storen). Zaagmans had me aardig "beet" en heb me aardig staan vergapen bij Maranello. Bah, wat mooi :wink:
Die 3-serie loser en die oudere jongere in die VR32 waren best zielig.

@ronald: lekker eej, dat laatste stukkie tunnel, ik heb 'em niet gezien, gelukkig!

groetz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

Harry Tijssen
Guru
Guru

ma nov 03, 2008 15:01

Ook hier prima naar het zin gehad hoor, was er 2 jaar niet geweest door omstandigheden.
Harry Tijssen

Heb: 166 2.4 JTD 20v "03, 156 1.8 16v "03
Had: 75 2.0 carb. "86, 155 1.8 8v "93, 33 1.7 16v QV "92, 155 2.5 V6 12v EVO "95,145 1.4 16v "00, 155 2.0 16v "97,166 2.4 JTD "00

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma nov 03, 2008 16:03

@ berlinista: =D> goed verwoord.

@ wims: wat een drogreden! :wink: (ik heb je helaas niet gezien :oops: )
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

ErwinV6

ma nov 03, 2008 19:32

Ik vond het weer een prima evenement!
Van de 3,5 uur dat ik geweest ben heb ik 3 uur staan lullen :lol: , erg gezellig dus enne wat een geneuzel over de entreeprijs zeg! :?
Wat is tegenwoordig nou wel goedkoop?
Volgend jaar ga ik weer.............. :wink:

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

ma nov 03, 2008 20:41

Iemand misschien een foto gemaakt van die Lancia-Beta Monte carlo met Delta koplampjes.???? [-o<
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Salquenen
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 03, 2008 20:47

Kleine selectie:
Afbeelding
Dit lijkt wel op een heel gaaf Sudje!! :D
Aan de "Abgastestkleber" te zien, een Zwitser.
Afbeelding

Heel mooi gemaakt deze foto ! :wink: :thumbs:
Afbeelding

Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo MiTo
Landrovert Discovery
Buell Brommert...

Carlo Abarth
Advanced Member
Advanced Member

ma nov 03, 2008 22:57

Iemand misschien een foto gemaakt van die Lancia-Beta Monte carlo met Delta koplampjes.???? [-o<
Deze bedoel je neem ik aan?
Afbeelding

Ik ben ook zondag geweest, heb een heerlijk dagje gehad, hardstikke gezellig. Enige wat ik jammer vond was dat (behalve het stukje recht voor de ingang) het op de parkeerplaats wel erg japans/frans/duits-geöriënteerd was. Gewoon het niet-italiaanse spul doorsturen.
Kwam zelf met een nieuwe Abarth 500, helemaal volgens het thema dus, was ook de enige met kenteken die er buiten stond. Leuk voor voor de deur dacht ik. Kom aanrijden: "nee, sorry, dit is voor de Ferrari-club en bovendien vol...". Ik dus maar verder gereden zonder er ook maar wat van te denken en heb de auto vervolgens ergens om de hoek moeten zetten. No problemo. Loop ik daar over de parkeerplaats vooraan staan er allemaal niet-Ferrari's en bovendien nog vele lege plekken... Dan denk ik: waarom een Abarth 500 niet? :roll:

Verder topdagje dus, veel bekenden gesproken, veel mooie auto's gezien. Koopjes door mij niet gespot. Volgend jaar gewoon weer!
Nord, Busso en TwinSpark!

HÉT MAGAZINE VOOR ITALOFIELEN: http://www.corsaItalia.com!!" onclick="window.open(this.href);return false;!

Skeez
Member
Member

di nov 04, 2008 00:24

Dat zal het misschien wel wezen; heb (nog) niet echt veel bekenden in dit wereldje. Bovendien vond ik het aanbod 2de hands onderdelen miniem. Had goede hoop om 'even' een gordelvanger voor de GTV te scoren; maar niet gevonden :?.

Vond ook jammer dat ik niet de parkeerplaats op mocht (mede omdat ik de GTV te koop wou zetten; soort van interessepeiling :P ;)). Werd met de GTV helemaal achteraf gedumpt :(... Op zich geen probleem; eigen schuld, had ik maar eerder moeten komen dacht ik. Maar vond het wel schrijnend om te zien wat er wel op mocht. Zelfs die R32 heeft er nog op gestaan :roll: !

Bij die Montecarlo heb ik ook nog tijdje staan kijken. Dat ding zag er echt gaaf uit! Vooral die breed uitlopende achterspatborden :thumbs:. Lag volgens mij ook een ander blok in :?: Heeft in ieder geval veel werk in gezeten!

Het is trouwens niet bij kijken alleen gebleven;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1980 - Alfa Romeo Giulia 1600 - VERKOCHT
1972 - Alfa Romeo Giulia 1750 - VERKOCHT
1971 - Alfa Romeo Giulia 2000 - VERKOCHT
1981 - Alfa Romeo Alfetta 2000 GTV - VERKOCHT

edwinvanpoeijer
Advanced Member
Advanced Member

di nov 04, 2008 07:49

Hmm, wat een negatieve reacties allemaal........ 11,50 is toch wel te doen? Èn erg hoog Alfagehalte deze keer! Okee, nu zonder bovenverdieping, maar allee, die oppervlakte is ook niet echt groot hè.

En gelukkig was het vanmiddag goed weer, dus ook weer mooie/ leuke auto's buiten gezien. :D

Ben ik dan de enige, die zich wèl vermaakt heeft? :? Scheelt ook, dat ik veel tijd verl*lt heb. :oops:

]
Helemaal mee eens, vond het ook een leuke beurs, leuke auto's zowel binnen als buiten en ach die 11,50 kom ik ook wel overheen.
Helaas weinig bekende gezichten gezien :oops: , wel even gezellig op de koffie geweest bij de stand van de 105 workshop.

Van mij mogen ze de parkeerplaats voor de beurs volgend jaar ook reserveren voor alleen italiaanse auto's en al het andere spul elders.
Nu : Alfasud Super 1.3 '79 Bianco Capodimonte
Nu : Giulietta 1.4TB Bianco
Vroeger: Mito, Giulia 1600 Super '67,Spider 2000 Veloce USA '81,156 SW 1.8TS,75 2.0 Twinspark ,146 1.4TS ,75 1.8 Indy ,46 1.6TS ,33 1.4 IE Imola

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

di nov 04, 2008 10:53

Terzijde: Wie van jullie die bij de Maranello stand waren was Waarvan het meest onder de indruk? De groene Juul, of de 1750, of de GTV, het sprintje, of het blauwe bumperloze 1600je?
Als ik volgende week de staatsloterij win, is die zilveren 1750 voor mij-mij-mij! ;)
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

Terug naar “Evenementen”