Ook wij zijn weer thuis, was een mooie route en heel veel gezien, nog ff leuk aan het spelen geweest met de zilver kleurige spider van Jancko.
Het inderdaad zo zonder putten en stoepen kan je dit nog een keer doen.
Heb alleen ook 1 puntje van kritiek. bij de vorige rit werd er enorm gekeken naar punten en komma's en de kleinste dingen, dan denk je bij jezelf goed onthouden voor de volgende rit want we hebben het eerder meegemaakt. Nu zet je de hele zin neer en wordt het antwoord niet goed gerekend omdat je er teveel neergezet hebt.
Daar baalde wij ook van, bijna alle antwoorden ´goed´ maar vervolgens op de 12e plaats belanden omdat je antwoorden (Letterlijke quote)"te volledig" zijn. Erg jammer. Ook klopte de vraagstelling niet met de antwoorden.
Als je vraag wat iets "is" kan je niet als antwoord de naam verwachten (bij de boom).
Maar goed, wel heel erg genoten van de rit, lekker kunnen rijden, leuke wegen en onderweg af en toe kunnen genieten van de omgeving. Door de vesting rijden was errug leuk, voelde me een klein beetje opgelaten in mn 146
maar was gaaf. Trouwens een plusje voor de organisatie, er zat een tankstation met LPG op de route, misschien niet bewust gedaan, maar nu hoefde ik de rit tenminste niet op benzine uit te rijden.
Ook nog een lekker stuk opgereden met een 156 sw, zag ik t goed dat je me niet kwijt kon rijden?