Dus als ik het goed begrijp word het niet gewaardeerd om als alfa liefhebber aanwezig te zijn met een andere auto
blijkt van niet Alex!
Simpel, dan komen deze 2 grote alfaliefhebbers toch niet. Als het toch alleen maar gaat om wat je rijdt en niet diegene in persoon.....
Jammer.
Goed lezen wat ik zeg. Ik denk dat iedereen zelf kan beslissen wat gepast is of niet en ik ga niemand weigeren. Uiteraard is het véél leuker als je wél met een Alfa komt. En voor wat betreft je opmerking dat het gaat om wat je rijdt en niet diegene in persooon, dat klopt natuurlijk deels ook wel. De verbindende factor is namelijk Alfa Romeo! Dan kan je nog zo'n gezellige peer zijn, maar het automerk is wat ons in eerste instantie verbind. Die verbinding is ook bij andere evenementen bepalend, Viva Italia? Buiten parkeren met een niet Italiaanse auto. SSAR? Precies zo. En wat te denken van de centennial viering in Milaan straks, of de BLR, als je geen Alfa rijdt, doe je niet mee....Dus nieuw is dit natuurlijk allemaal niet.
Maar goed, jullie reacties zeggen mij genoeg. Jullie voelen je hevig aangesproken door mijn opmerking dat een ieder zelf kan beslissen of iets gepast is, dus blijkbaar vinden jullie het eigenlijk ook niet helemaal gepast.
Nu: Giulietta QV
Gehad: 33 1.7 IE, 33 16v, 145 QV, 147 JTD, 156 2.4 JTD, 147 GTA, 156 V6
www.clubalfaromeo.nl