Kristal
HmmRond de klok van 12 bij huizeken 3 en als je niemand ziet roep je maar eens hard ... echo genoeg daar![]()
Kristal
Dan heb je wellicht de zondag gemist en ik de zaterdagMis ik iets, ben er ook geweest, vond het weer schitterend !!!, wel op zaterdag geweest
Dat zal het dan wel zijn
Ik had al aangegeven dat de zaterdag in mijn ogen de beste is
Ging gisteren om 8h00 van huis en kwam vanmorgen om 2h30 weer thuis, denk gisteren dus wienig gemist te hebben
Die Giulletta Sprint, was dat een donkerblauwe ???
Op zaterdag is het idd veel beter, zondag is een uitloopdag met weinig italiaans. Niettemin een harstikke leuk evenement !Mis ik iets, ben er ook geweest, vond het weer schitterend !!!, wel op zaterdag geweest
Kan me niet herinneren op een ander evenement 6 TZ1, 1 TZ2, 2x SZ, 1x TiSuper, 2x Monza, 9x GTA, diverse Gtjes en Giulia's de darmen uit de pens te zien rijden
Daarbij komt nog dat Anton (GTA) de Fia race gewonnen heeft en daarbij bijna zeker
Europees kampioen is voor een hele vloot Cortina's, mustangs, e.d.
Een Alfa race is heel mooi maar de Alfa's de eigentijdse concurenten van andere merken te zien afdrogen is in mijn ogen nog veel mooier
En dan nog klagen over het Alfa content en de resultaten ????, snap ik niet, dan kom je volgens mij niet voor het racen
Een forum meeting kan ook gewoon in een cafe hoor
klopt die lichtblauwe. mooi interieur met dat hout in de deurendie lichtblauwe?
stonden en reden wel meer hele leuke mooie auto's, ben zondag geweest en vond dat zelfs al heel goed, volgend jr ook op zaterdag