Die stond binnen, ergens rechts achterin als ik het goed heb.Waar was eigenlijk die Alfa 179B F1 auto die op de site aangekondigd was?
Die stond binnen, ergens rechts achterin als ik het goed heb.Waar was eigenlijk die Alfa 179B F1 auto die op de site aangekondigd was?
Thanks! De eigenaar vond het vooral jammer dat hij daardoor niet op de stand kon staan. De 360 Spider was een fijne vervanger en trok bekijks zat.@Carlo, goed dat je er stond met jullie tijdschrift, jammer van die 458
O, maar dat kon dit jaar ook wel hoor. Je had alleen wat meer rommel gemaakt(...) Vorig jaar kon je er op zondag een kanon afschieten binnen (...)
Omdat ze bij Grolsch staken.....waarom wordt er alleen wijn verkocht en geen Nastro Azzurro....
Eeeeh... wat zat er dan in dat groene fleschje met N.A. etiket dat ik leeggedronken heb?waarom wordt er alleen wijn verkocht en geen Nastro Azzurro....
Sssssssssssssssst!Nah Zaag, uwes drinkt wel vaker iets anders dan dat de "verpakking" vermeld...(Kalmthout-insiders begrijpen dit wel)
Hey, die duitse 156 is mijn auto!"Wilt u het matje onder de auto leggen?"
"Ja hoor, geen probleem!"