Viva Italia was een geslaagd evenement! Ik moet zeggen dat ik vooraf toch een beetje mijn twijfels had gekregen maar gelukkig zijn die twijfels niet bevestigd.
Eerst lekker droog, later helaas regen wat toch de sfeer behoorlijk veranderde...
En de Sprint is inderdaad van mij, ex MarcoSprint. was ook leuk mijn oude 33 weer terug te zien:) Voor het eerst met de Sprint de baan op gegaan en de gele Bert bij de chicane maar ruimte gegeven, want hij kwam met zo'n noodvaart aanstormen.....
Ik moet zeggen dat ik de Sprint een stuk beter heb leren kennen, de baan was wel behoorlijk vol maar elk rondje kreeg ik de smaak meer te pakken! Op vermogen verloor ik het van bijna iedereen, maar op een oor de bocht door met aaridge lijnen rijden en de superremmen kon ik mij goed handhaven.
Veel interessante Alfa's in de paddock,nog, ik heb denk ik ook nog 3 andere Alfetta's gezien, waaronder die antraciete die hier een paar dagen geleden te koop stond. Mooi!!!
Helaas ging een Lambo de vangrail in aan het einde van het rechte eind
, verder volgens mij geen noemenswaardige incidenten.
Pff, ik werd wel gek, ik heb de Sprint 3x kunnen verkopen vandaag! Bizar, ik dacht dat bijna niemand van geel hield (ook eigenlijk niet mijn kleur:))