wo feb 16, 2005 22:47
Goed plan , al met al....
Zegt de man met het hoorapparaatje......
Heel erg jammer dat ik zonder racertje zit.
En domweg TE druk ben om me hiermee te bemoeien.
Maaaaarrrr....
Er STAAT een brievenbusje.
Die IS doorgelast
er IS een Squadra motor voor....
Ik HAD een licentie.....
En dat regel ik WEER
Dus, geduld......
Walter,
Ik heb zelfs nog wat spulletjes uit de rond '95 liggen... En nu je zo je oude wagen beschrijft, weet ik het ook weer. ik moet eens kijken of ik daar nog foto's van heb. Ik kwam in '92 (Henk vd Wilt!!!)voor het eerst bij de Squadra's kijken, ben in 95 nog voor Willem vd Hoek Ostende aan het sleutelen geweest, later voor de mannen van Flex (Rob de Laat, Marcel, Marco van Doorn) , voor Tonnie Peters, Joop Durivou (...en die heeft ook zn Squadraatje nog in de hoek staan, wil m niet verkopen maar heeft geen zin in Trofeo. > tip? Heb geen Email liggen van m, maar hij heeft een Jag. site ergens...)
In 99 zelf gereden, en ja, ik WEET her en der wat oude Squadras te staan. Een stuk of vijf in totaal. Verplichting als je met een Super gaat rijden: Squadra look, dus biancospino en een gekleurd neusje.... Voor het Hist(e)risch besef......
Mannen..
Succes!
Il Berlinista
O, en BJ, ik heb nog behoorlijk wat foto's voor je liggen. Oude doos Squadra, ook zw/w. Echter via de telefoonlijn mailen: No thanks......
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end