Vanaf Utrecht rij je richting Gouda dit is de A12 bij de afslag Woerden ga je er af bij de stoplichten ga je rechts af dan rij je door tot de rotonde daar ga je rechts af richting Harmelen bij de eerst volgende stop lichten ga je links af dan rij je al op de Utrechtsestraatweg na 500 meter aan de linker kant zie je van zelf de bordjes Giacomini motorsport staan
Route beschrijving
Vanaf Gouda rij je richting Utrecht dit is de A12 bij de afslag Woerden ga je er af bij de stoplichten ga je rechts af dan rij je door tot de rotonde daar ga je rechts af richting Harmelen bij de eerst volgende stop lichten ga je links af dan rij je al op de Utrechtsestraatweg na 500 meter aan de linker kant zie je van zelf de bordjes Giacomini motorsport staan
Heb bij m'n ouders nog een Giulia achterklep op zolder liggen.
Met "deuk", is van een Biscione uitvoering.
Staat in de EP, maar de klep is niet al te strak en aan de onderrand zou
je een beetje moeten lassen. Misschien iets voor een racer?
Als iemand interesse heeft, EUR 30,- of zo, breng ik hem wel mee naar Woerden.
Zo niet, blijft hij lekker verder slapen op zolder.
Zeker ben ik zenuwachtig. Alleen jammer dat ik niet met de 33 kan komen, is er ook parkeergelegenheid om de hoek? Dat zet ik de leaseclico uit het zichtveld
Je mag wel met mij meerijden in de Sprint hoor, Jeroen.. Dan rij je eens in een echte auto en wil je hem misschien zelfs wel kopen;)
Moet je wel via Eindhoven gaan....
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
33 SW corsa